Spring naar bijdragen

Speed takedown M4 AEG

Huurpaard
 Share

Aanbevolen berichten

• 8 maanden later...

Ja, ik wist niet zeker of een nieuwe post met dezelfde topic wel gepast is.

De meeste forums die ik kenwillen liever dat je een bestaande post gebruikt, hoe oud ook.

Dat is jammer.

Ik zou wel een replica willen die de echte variant wat meer nabootst.

Dus er is geen manier om het bij mijn Specna voor elkaar te krijgen?

Komt dat door de gearbox e.d.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hele bovenste gedeelte zit vast met 1 pin. Heb je een inbus voor nodig. Een pushpin was net wat makkelijker. De gearbox zit vast met eenzelfde pin, een pushpin, mag catch, dust cover hendeltje, de schroef in je stock en 2 schroeven in je grip. Dus nee, dat gedeelte is sowieso niet echt makkelijk bereikbaar. Maar als het goed is ook niet nodig :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja kwam ik gister avond ook achter.

ik was bezig om mijn A03 te demonteren, maar helaas, mijn schroevendraaier is niet zo lang, dus dat word ff shoppen naar een langere schroevendraaier.

i.e.g. kwam ik deze tegen van ICS http://www.unit13shop.eu/index.php?item=ics-cxp-uk1-transform4-ebb&action=article&group_id=20000035&aid=13218&lang=nl

Zou de split gearbox systeem van ICS in een Specna passen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha, ja snap wat je bedoeld. om eerlijk te zijn ben ik daar ook toe in staat.

Persoonlijk vind ik het leuker om het uit elkaar te halen, kijken hoe het werkt, misschien wat verbeteren en dan weer in elkaar te zetten.

Al is het voor mij een flinke tijd geleden dat ik wat ui elkaar heb gehaald, dus hopelijk heb ik straks geen ikea moment ".. hè, ik heb 3 schroeven over, huh?".. :huh:  :o  :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedoelen jullie zoiets als op het plaatje?

Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe ik zoiets voor elkaar moet krijgen.

Ik kwam van die tippman pins tegen maar geen idee of die op mijn SA-A03 past.

attachicon.gif1.JPG

Ik zou wel een replica willen die de echte variant wat meer nabootst.

Dus er is geen manier om het bij mijn Specna voor elkaar te krijgen?

Komt dat door de gearbox e.d.?

Ik veronderstel dat je doelt op het open scharnieren van de receiver op de voorste pin ?

Als je dat bedoelt ? dat gaat idd niet de upper receiver zit over de gearbox geschoven  :unsure:

Ja, ik wist niet zeker of een nieuwe post met dezelfde topic wel gepast is.

De meeste forums die ik ken willen liever dat je een bestaande post gebruikt, hoe oud ook.

Ja das wel zo netjes & overzichtelijk, op veel forums wordt idd een topic per vraag aangemaakt, en waar je  na twee dagen zelfs je eigen post al niet meer kan terug vinden .

Hier durven we idd al wel 's te "necroposten" of toch zo veel mogelijk in bestaande topics te posten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wacht maar tot je het 100 keer gedaan hebt, dan is de lol er wel af hoor :P. Ik heb zelf een specna a03 en straks een a01. Daarnaast nog een serie van vrienden dienik onderhoud. Je word er snel handig in, maar de stock tube en pistol grip blijven irritant.

Net nog een van die schroefjes binnenin de grip dol gedraaid.. het was duidelijk niet mijn dag vandaag om iets te doen aan de SA. Het vervangen van je veer zonder de hele gearbox open te schroeven blijf ik toch wel fijn vinden. Ook al is het wat omslachtig om de gearbox uit de je AA te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeuren houdt ons op de been...  :P  Dat dolle schroefje was ook gewoon (zoals bijna altijd) het gevolg van mijn ongeduld en de verkeerde schroevendraaier... 

Maar om een klein beetje terug op topic te komen. Heeft er eigenlijk al iemand hier zo'n SAEC uitvoering? En werkt dat ook echt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Share

• Maak een nieuwe...