Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Balls and Arrows

Site: http://ballsandarrows.nl/CMS/

Telefoon: 06-40185781

E-mail: info@ballsandarrows.nl

De Serpeling 210
8219 PZ Lelystad (Flevoland)
Nederland

Reistijd:
  • Amsterdam 48 min
  • Utrecht 47 min
  • Rotterdam 1 uur 20 min
  • Eindhoven 1 uur 33 min
FPS Limiet:
  • De FPS limieten zijn maximaal 360 FPS voor alle airsoft apparaten 
  • Single action bold sniper (Die met de hand moet worden herladen) hiervoor geldt 500FPS. 
  • gemeten met 0.20 gram BB’s. Deze waarden zijn maximale waarden, 1 fps teveel is een afgekeurd airsoftapparaat.
Toegestane BB's:
  • Bioval

• Ecosphere BIO

• Elite Force BIO

• Gunfire Rockets Professional BIO

• Green devil

• HIDD Eco BIO

• ICS

• King Arms

• Madbull

• SDP Airsofts

• Seeker Outdoor huismerk BIO

• Xtreme precision

• 101 Inc. BIO

• 1st Target

• Biostar

Faciliteiten:
  • 30m lange inschietbaan
  • Pin betaling
  • Bar
  • Eten en Drinken
  • Toiletten

FpQqwtJ.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag voor het eerst op dit terrein gespeeld. Ik reed de afgelopen weken in Frankrijk regelmatig langs bosranden en dacht dan: "Dit zou een vet terrein zijn voor een airsoft skirm." Balls & Arrows is zo'n terrein: Alsof je door de jungle loopt zo groen! Nadeel is dat je het door de begroeiing vaak aflegt tegen campers en dat snipers weinig aan hun bereik hebben omdat er teveel groen tussen henzelf en hun doelwit zit. Maar goed: zolang beide teams hetzelfde nadeel hebben is het geen nadeel, toch?  ;)

Het terrein (35.000m2) is verder tof ingericht met allerlei wandjes, huisjes en andere beschutting/obstakels waar je strategisch gebruik van kunt maken. De safe zone, met z'n inschietbaan en snackbar is ook prima. Heb nog geen referentiekader, maar vond dit een geweldig terrein met toffe base leaders!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

* Blaast stof af *

Zondag met @MattiB, @Gelre en nog 2 vrienden weer eens bij Balls and Arrows geweest. Ik kom hier met enige regelmaat en het is altijd wel leuk spelen. Dit keer sloten @tvb en @Shifter ook aan dus het was een grote gezellige bende. 

De dag begon met wat regen maar na de briefing was het alweer droog en brak even later de zon door.

Het veld is inmiddels iets van 3 keer zo groot als de eerste post laat zien. Ik heb helaas geen kaartje bewaard met de lay out.

Het veld is in deze tijd van het jaar behoorlijk dichtbegroeid her en der maar desondanks wel goed begaanbaar gehouden en gesnoeid. Ze hebben nu ook last van eikenprocessierups maar waar nodig zijn er kleine stukjes bos afgezet en alle bomen rood/wit omlint waar ze zitten of zaten. Ik heb nog geen jeuk dus denk dat ze ze keurig bestreden hebben en verder doen ze er alles aan zodat je er geen last van krijgt. Pluspunten!

Tegenwoordig is er ook een shop met replica's, gear en allerlei randzaken aanwezig. Handig voor als je iets vergeten bent. Prijzen weet ik niet veel van maar die zullen wel net iets boven webshop prijzen liggen denk ik. Kwam er zondag achter dat ze er nu Specna Arms Bio bb's in de shop. Weet je in ieder geval zeker dat je wat fatsoenlijks koopt 👍

Verder qua skirmen was het ook goed geregeld. We hadden een grote tent met een grote kaart van het terrein waarop je missies kan plannen met de CO. Dat vond ik wel een leuke toevoeging op eerdere skirms. Doordat er losse missiekaarten (Kaarten met daarop random opdrachten) zijn en parallel daaraan tijdsmissies (om een bepaalde tijd een bepaald punt op het veld in handen hebben) is er altijd wel wat te doen.

Uiteindelijk hangt het succes van die missies af van het enthousiasme van de spelers en hoorde zo links en rechts dat het daaraan wat ontbrak in ons rode team.
We stonden rond de middag behoorlijk achter maar hebben het terug weten te dringen tot een punt of 5 verschil in ons nadeel aan het einde van de dag.

Al met al kijken we weer terug op een zeer geslaagde dag!

Actiefoto's:

MattiB:
e3MiKsf.jpg

Gelre:
8NRrSkj.jpg

Henk:

rU6Efzp.jpg

Shifter:
qXsp3g0.jpg

Nomden:

DZPyUMe.jpg

tvb:
AvtOLZ6.jpg

Mijzelf:
JmGjYVS.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...