Turner Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Betaald en gemaild.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
edwin 'technician' Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Zo, betaald en een mailtje terug gestuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mata Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Done and done Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crusader Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 done done NICE !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AAC Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 En dan binnen enkele weken , nieuw topic : "Show your AE patch" Gryphon koppelde hierop terug 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mata Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Ik heb al een stukje velcro gereserveerd! Gryphon koppelde hierop terug 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gryphon Geplaatst 9 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Betalingen stromen al lekker binnen. Dank jongens! (Ik zit bij de SNS Bank, slow as fuck, dus als je al wél betaald hebt maar je nog op rood staat dan komt het door hen.) ИС-3 koppelde hierop terug 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ИС-3 Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Betalingen stromen al lekker binnen. Dank jongens! (Ik zit bij de SNS Bank, slow as fuck, dus als je al wél betaald hebt maar je nog op rood staat dan komt het door hen.) Handig om dit zo te doen lekker overzichtelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robske79 Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Ik sta eens bovenaan op de lijst. Wat zie ik daar??? Een rood vakje Gryphon???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gryphon Geplaatst 9 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 @Robske Haha, borstzak → vestzak Maar goed punt, ik maak 'm even groen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ArnoldK Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 Betaald en gemaild Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Garmon Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 Heb de betaling gisteren gemailed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mata Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 Heb de betaling gisteren gemailed! Hoe doe je dat dan? Geld inscannen en mailen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gryphon Geplaatst 10 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 Heb ze net geprint Garmon, thanks! Furo koppelde hierop terug 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Furo Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 Ik ga eens even kijken of het bij mij wel goed is gegaan... want zo lang hoeft dat toch niet te duren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Furo Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 Nou.. het zal wel aan het late uur hebben gelegen, maar ik kan nergens een betaling vinden. Ik zal wel iets niet helemaal goed gedaan hebben. Hoe dan ook, heb het net opnieuw geprobeerd en is het bij mij al afgeschreven, al duurt het schijnbaar drie dagen voordat het bij jou wordt bijgeschreven... Maar goed dat je dat lijstje even hebt gepost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willemvz Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 Zo betaling over gemaakt en adres gemaild Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Garmon Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 Heb ze net geprint Garmon, thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Huurpaard Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Voor die gene die niet kunnen wachten tot hun officiële AE patch op de mat ligt, heb ik wat (draagbare) Airsoft Elite Merchandise in elkaar gefreubeld. Nu te bestellen bij Airsoft Apparel. En met 15OFF krijg je nog 15% korting ook! Cheers! Ree, Furo, AAC en 1 andere koppelde hierop terug 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Furo Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Voor die gene die niet kunnen wachten tot hun officiële AE patch op de mat ligt, heb ik wat (draagbare) Airsoft Elite Merchandise in elkaar gefreubeld. Nu te bestellen bij Airsoft Apparel. En met 15OFF krijg je nog 15% korting ook! Cheers! Das leuk! Ik heb me een tshirt besteld. Huurpaard koppelde hierop terug 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mata Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Leuk gedaan. Zal er binnenkort ook even 1 halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
svw Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Betaald en gemaild!.... ....daarna me adres gemaild... ghehe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AAC Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Pay'd & Mail'd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tvb Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Hier ook betaald en gemailed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gryphon Geplaatst 13 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Oké, heb de laatste 5 slackers nog een laatste herinnering gestuurd. Woensdag gaat de lijst op slot en de bestelling eruit! Dank voor het snelle handelen iedereen AAC koppelde hierop terug 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten