RZor Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Ingevuld Turner koppelde hierop terug 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Turner Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Ingevuld op "A "krijg je hier een bevestigingsmail van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForShizzle Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Ook ingevuld en dus 2 opties Turner koppelde hierop terug 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gryphon Geplaatst 7 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 @Turner (en iedereen) dit is hoe het hierna gaat: Woensdag 8 april (morgen) sluit het inschrijfformulier. Ik ga op zoek naar een leverancier. Zodra ik een definitieve prijs heb mail ik iedereen de prijs en mijn bankgegevens. Iedereen mailt mij even zijn/haar bezorgadres en maakt geld over. Zodra ik genoeg betalingen binnen heb bestel ik de patches (uiteraard laat ik de levertijd dan even weten in dit topic). Patches worden verstuurd naar iedereen die betaald heeft. Cool? ИС-3, Furo, Ree en 2 anderen koppelde hierop terug 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mata Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Ik ben voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Turner Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Top!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Furo Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Cool! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AAC Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Cool ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robske79 Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 +1 Turner koppelde hierop terug 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ree Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Altum Silentium Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Nice! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AAC Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LittleBoeddha Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Ingevuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Connor Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Ook ingevuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RZor Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Goeie Sjonny! eeh Gryphon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
edwin 'technician' Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Helemaal prima! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Timmyoshi Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Top! Eindelijk hoor ik ergens thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gryphon Geplaatst 8 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Boom! Ik heb jullie net allemaal een mailtje gestuurd met de prijs en betaalinstructies. Geef even een seintje als je die mail niet hebt gehad maar wel hebt besteld! Het komt hierop neer: Flash (met zijn airsoftlipo.nl) kon voor ons een leuke prijs en levertijd regelen. De patches gaan € 5,95 per stuk kosten met een levertijd van 2-3 weken. Patch-werk.com was helaas véél duurder (€ 11,30 per patch inkoop) en een andere leverancier was € 0,75 goedkoper, maar had een levertijd tot wel 8 weken. Volgens mij moeten we dus voor Flash z'n leverancier gaan. Op iedere patch maak ik € 1,07 winst (inkoop is € 4,88 per patch, incl. verzendkosten naar mij). Van deze winst bestel ik 10 extra patches die we later nog kunnen verkopen aan leden die net even een weekje weg waren en dit hele topic hebben gemist Van die opbrengst gaan Huurpaard en ik bier drinken. Redelijk, toch? ИС-3, Huurpaard en Turner koppelde hierop terug 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Furo Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Heee... wij gaan dan MEE BIER DRINKEN!! Jij hebt waarschijnlijk al een paar maanden chronisch slaaptekort met die kleine erbij, dus als jij aan een biertje ruik lig je al op kant.... Maaruh, goed geregeld!! Crusader, Gryphon en ИС-3 koppelde hierop terug 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ree Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Goeie zaak!!!! Overgemaakt en gemaild! Ik kijk er naar uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForShizzle Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Top geregeld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Timmyoshi Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Goed bezig! Enjoy the beer haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robske79 Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Overgemaakt en adres gemaild. Nu bij de brievenbus wachten op deze uber vette patch!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LittleBoeddha Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Helemaal top! En uiteraard de kosten al voldaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Garmon Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Zal straks even een bestelling plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten