Spring naar bijdragen
Ree

[NL] QTAC

Aanbevolen berichten

Tot as dinsdag paasactie, bij bestellingen boven de 25 euro 10% korting bij invoer van de code PAASACTIE10.

tevens boven de 25 euro gratis verzonden.

Www.reloadairsoft.nl

Pardon verkeerd gepost. Dan maar reviewtje erbij haha.

leuke shop met alle waar behalve AA.

Aardig volk en heb er gisteren ook wat besteld via de weB shop.

Ik verwacht dit snel binnen te hebben. Tevens hebben ze wel een tech afdeling voor onderhoud en MoDs.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ondertussen een stuk of 5 verschillende bestellingen gedaan bij deze shop.

Op de bestelde hopup met Gebruikerssporen na na niets te klagen, snelle verzending, goed verpakt en duidelijke berichtgeving.

Ze reageren meestal nog na 23.00u op mails! Erg fanatieke klantenservice dus!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kan iemand van de modjes dit topic wellicht renamen naar [NL] QTAC ?

Eigenlijk was ik alleen maar op zoek naar een Gearbox Lock pin, welke practisch geen enkele shop heeft, maar daar stond ie terwijl ik gewoon wat aan het scrollen was naar dingen die ik toch niet nodig ben :P.

1x Gearbox lock pin

1x Dump pouch in Everglade

1x Kleine speedloader voor mijn nieuwe GBB :)

Woensdag besteld, vrijdag in huis. Blijft top dat de verzendkosten boven de €25 vervallen, vind het altijd zuur om bij het afrekenen van relatieve kleine bedragen nog 6,95 aan verzendkosten te moeten aftikken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb hier vorige week dinsdag een aantal holosights, bescherm glaasjes voor holos en een demper gekocht. De demper was helaas niet meer leverbaar in het zwart dus ik heb er een busje zwarte verf bij gedaan. Altijd handig.

Demper was niet op voorraad dus moest even op wachten - netjes donderdag middag een track code ontvangen en vrijdag was het allemaal thuis.

Goeie shop - heeft veel leuke spullen - reageerde ook zeer snel op email. Aanrader.

Als ik wat meer tijd heb, zal ik een review maken van de holosights.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Al een aantal bestellingen gedaan bij hun en ook een paar keer langsgeweest in de winkel en ik kan er niets vervelends over zeggen  ;)

Voldoende kennis aanwezig om antwoord te geven op je vragen en ook het digitale contact loopt zeer vloeiend.

Sinds dat ze begonnen zijn, is hun assortiment echt ge-skyrocketet en vaak bieden ze ook dingen aan die in andere shops niet te vinden zijn.

En als ik het goed begrepen heb, maken ze zelf hun eigen lijn van plate carriers / vests, uit ontevredenheid met de standaard uitrusting die te koop is.

Dus deze blijft hoog in de favorietenlijst staan 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eigen lijn kleding maken we niet meer, eerlijk -> te weinig cashflow om op te boksen tegen bestaande merken welke ook constant verbeteren. Hier zijn we dus vorig jaar mee gestopt.
We hebben eigen handschoenen, pouches en een (tryout) vest gehad. De oplages waar het pas interessant wordt financieel gezien is een NL bedrijf(je) gewoon te klein voor :) Maar niettemin, we kunnen zeggen we tryd ;)

Daarom investeren we nu meer in inderdaad de zaken die niemand of bijna niemand heeft. Zo hebben we sinds kort Pegasus Arms in het assortiment (voornamelijk magazijnen en grips) maar hebben we binnenkort ook het complete gamma van UAC gewoon op de plank liggen. En wat we niet hebben op de site kan evengoed in de winkel liggen wegens gewoon te weinig tijd om de website te vullen met reeds 4000+ producten die er al op staan :) dus mis je iets -> simpele mail of even langskomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb bij hun op 1-10-2015 een bestelling geplaatst. Niet alles was op voorraad, maar hij komt morgen binnen. Een prowin hopup en een MP9 14mm CCW adapter van G&G. Zal wel even wat foto's maken als ik ze binnen heb.

Contact is goed verlopen via hun. Zal zeker weer bij hun kijken als ik iets nodig heb.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tot as dinsdag paasactie, bij bestellingen boven de 25 euro 10% korting bij invoer van de code PAASACTIE10.

tevens boven de 25 euro gratis verzonden.

Www.reloadairsoft.nl

Pardon verkeerd gepost. Dan maar reviewtje erbij haha.

leuke shop met alle waar behalve AA.

Correctie ;) met AA :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vorige week een bestelling geplaatst, niet goed opgelet en de verkeerde soort magpuls besteld. Deze teruggestuurd op eigen kosten en gisteren kreeg ik een mail met de creditnota. En wat zie ik tot mijn stomme verbazing; bij de creditnota werd er nog eens 1,95 verzendkosten in mindering gebracht op het retour bedrag. Door het terugsturen van de magpuls kwam ik onder de 25 euro bij mij initiële bestelling en had ik dus geen recht meer op gratis verzenden.

Dit soort dingen schieten me altijd in het verkeerde keelgat, vooral als een webwinkel dingen op zijn site schrijft als "fanatieke klantenservice" en "100% klanttevredenheid". Ik weet dat het een het ander niet direct uitsluit maar ik verwacht altijd wat meer betrokkenheid en flexibiliteit vanuit een winkel zelf. Wat er volgde was een korte mailwisseling waarin ik netjes te woord ben gestaan door Maurice (dezelfde als uit de post hierboven verwacht ik) en kreeg ik uitgelegd waarom dit was gebeurd. Geen hogere wiskunde; een automatisch proces, voornamelijk om misbruik van het gratis verzenden tegen te gaan. Beetje dubbelop in mijn optiek daar ik ook al het retoursturen zelf moet betalen, ik zo dus geen winst kunnen maken mbt de gratis verzendkosten. Ik heb wel een coupon van 5 euro aangeboden gekregen om de verzendkosten te dekken en ter compensatie van het ongemak.

Tevreden met de mailwisseling, fijn contact. Inhoudelijk had ik in plaats van de coupon liever het volledige bedrag aangeboden gekregen en vind ik het jammer dat ik er uberhaupt zelf achteraan moet zitten.

Maar het is meer dan duidelijk dat er ruimte is voor overleg en verbetering, ik ga zeker nog eens terug om mijn coupon te besteden. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vervolgens om 16:20 ook nog bezorgd of niet? ;)

Vandaag om 12.30u.. en dat lag aan Willem, die komt altijd pas rond de middag langs ons huis. Heb 'em al vaker gezegd dat hij rechtstreeks vanuit het depot eerst naar mij moet rijden...  ;)

Zeer tevreden met de snelle levering van Qtac!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag om 12.30u.. en dat lag aan Willem, die komt altijd pas rond de middag langs ons huis. Heb 'em al vaker gezegd dat hij rechtstreeks vanuit het depot eerst naar mij moet rijden...  ;)

Zeer tevreden met de snelle levering van Qtac!

Hahaha, je kent de postbezorger onderhand ook echt bij naam. Kudo's!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nu tweemaal iets besteld. Paar onderdelen voor mijn Army R17. Beide keren zo'n anderhalve week levertijd. Dat is wat aan de lange kant. Heeft waarschijnlijk te maken met het al dan niet op voorraad zijn van de artikelen in kwestie. Je wordt goed op de hoogte gehouden d.m.v. mailings m.b.t. de status van je bestelling. In principe vlekkeloos tot nu toe. Tevreden.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Stond het er niet bij dat ze op voorraad waren?

Ik heb vanmiddag een tweetal magazijnen besteld voor de PPQ, volgens de site zijn deze op voorraad. Ik ben benieuwd of ze nog net zo snel zijn als ik gewend ben.

Ik heb het toen niet gezien. Bij alles waar ik interesse in had (Guarder buitenloop voor G17 en later Guarder metalen slede voor G17) stond destijds 5-7 dagen levertijd dus dat kun je vrij ruim interpreteren. Ik had geen haast met deze orders dus heb het verder zijn beloop laten gaan. Duurde inderdaad wat lang maar de verzendkosten zijn laag en de communicatie is in principe ok. Ik zie nu overigens dat er bij sommige artikelen idd op voorraad staat. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In de tussentijd heb ik al een hele zooi orders weer gehad bij Qtac. Tot dusver nog steeds tevreden. Moet wel zeggen dat ik voornamelijk kortingen afwacht voor ik wat bestel. Op prijs winnen ze het niet op veel dingen, daarom altijd maar even de verzendkosten er uit bestellen :P (tactisch!)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Momenteel zijn we erg druk met een verhuizing van onze winkel, werkplaats en webwinkel magazijn (tot heden gescheiden locaties)
we gaan op 1 locaties alles bundelen.

wat extra informatie mbt levertijden, voorraad en beschikbaarheid.

Actuele producten proberen wij zoveel mogelijk op voorraad te houden zover dat kan, populaire producten zijn vaak ook langere tijd uitverkocht bij de leverancier(s).
Dan duurt het soms enkele maanden voor het weer beschikbaar wordt.

Producten welke niet vaak verkocht worden, die houden we niet op voorraad maar bestellen we op moment dat ze besteld worden. Gezien we gemiddeld 3/5 keer per week de bestellingen verwerken
bij onze leveranciers is het door de regel genomen dat we deze producten binnen 5 a 7 werkdagen max bij de klant krijgen. Heel soms valt er wel eens een artikel door de mand helaas waardoor het iets langer duurt maar dat communiceren we dan ook.

Producten welke bij ons en bij de leverancier niet op voorraad zijn worden automatisch op onze website onzichtbaar gemaakt of je kan ze niet bestellen (geen koop knop)
we streven er naar om binnen die 7 werkdagen max alles te hebben geregeld voor de klant. Artikelen die langer duren en waar we geen zicht op hebben wanneer ze weer leverbaar zijn levert enkel iritatie en frustratie op voor zowel de klant als ons. Daarom hanteren we bovenstaande principe.

Zo is de Guarder metal slide een mooi voorbeeld, dit was voorheen een artikel welke we eens in de 4 maanden een enkele verkochten. Nu inmiddels is dat enkele per maand.
daarom is het permanent in de voorraad opgenomen en is het dus uit voorraad leverbaar wat voorheen niet was.

Ondanks dat we niet alle producten die er mogelijk zijn op voorraad hebben, staat de teller toch al bijna op 43000 items op voorraad ;) en wekelijks groeiend.

Onze website loopt echt achter van aanbod nog steeds :( helaas zitten er nog steeds maar 24 uur in een dag... en de huidige verhuizing slokt enorm veel tijd op.
zie de volgende link voor waar we mee bezig zijn (met indoor shootingrange). Dus ben je naar iets op zoek, vind je het niet op onze website.. even bellen of klantenservice@qtac.nl en we kijken of we je verder kunnen helpen.

https://www.facebook.com/qualitytactical/posts/1724158174472779

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...