Spring naar bijdragen
Gryphon

Show je nieuwe Airsoft stuff!

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei ze_dWARf:

Deze testen vandaag. (Chambers) Als het bij dit weer werkt, werkt hij echt wel.

YgyOhxM.jpg

awesome, zit zelf ook op het punt de knoop door te hakken en d'r eentje te bestellen...

waar heb je deze besteld?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei AAC:

Nice isda ni ambetant aan uw ogen ?

Niets van gemerkt. Je hoort hem wel draaien op stille momenten maar dan weet ge ook meteen dat em aanstaat.

1 uur geleden zei Victor:

awesome, zit zelf ook op het punt de knoop door te hakken en d'r eentje te bestellen...

waar heb je deze besteld?

Tacticalstore zweden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook nieuw speelgoed gekocht :D 

Ik was op zoek naar een wat echtere ervaring tijdens de skirms. Met diverse AEG EBB geschoten tot €500-600, maar dat was het toch allemaal niet niet. 

Uit eindelijk uitgekomen bij een Umarex (VFC) HK416A5

Tot nu toe 1 skirm mee gespeeld, maar damn dit is vet! Het was even wennen aan spelen met real caps (30bb's) maar het is prima te doen tegen mensen met een AEG full auto met drum mags. 

Plaatje (let niet op de accu in de case, had mijn AEG case net aangepast naar de GBBR)

VgBgEdo.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Shifter:

Ik was op zoek naar een wat echtere ervaring tijdens de skirms. Met diverse AEG EBB geschoten tot €500-600, maar dat was het toch allemaal niet niet. 

Totdat de temperaturen wat zakken ;) laughs diabolically in TM 😛  (grappie hee tis een mooi speeltje ieder het zijne)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei dwarf_ts13:

Totdat de temperaturen wat zakken ;) laughs diabolically in TM 😛  (grappie hee tis een mooi speeltje ieder het zijne)

Haha, ja met zakkende temperaturen zal het wat minder spelen inderdaad. Maar dat zie ik dan wel weer en daar heb ik de aeg dan voor. :) 

Nog eens kijken of er wat te knutselen valt met hpa of CO2 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 22-6-2019 om 13:01 zei Rebelattack:

Nu je er 2 hebt tijd voor upgrades :P. Vindt tot nu toe GBB's uit elkaar halen en upgraden wel lache

Was het niet perse van plan maar soms moet je eens wat proberen. Morgen deze nieuwe barrel en bucking erin zetten, eens kijken wat dat doet.
De complete set incl. hop up kamer vond ik net wat te duur als probeersel aangezien ik mijn pistol niet vaak genoeg gebruik daarvoor. Maar kan altijd nog een keer.

3WFMlcm.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb je wel de juiste key er bij? In mijn ervaring geeft ie zonder toch wat te weinig hop met een ML bucking. (Maar goed ik schiet met .3 in mijn sidearm :))

En wil je echt nog een keer wat meer er uit halen dan kan ik je de Hadron TDC outer barrel aanraden (deze gebruik je weer zonder key en stock hopup is prima).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei mata:

En wil je echt nog een keer wat meer er uit halen dan kan ik je de Hadron TDC outer barrel aanraden (deze gebruik je weer zonder key en stock hopup is prima).

Weer wat bijgeleerd vandaag. Wist niet dat hadron er een maakte voor de glock. handig wel om hop te kunnen bijstellen zonder dat de slide eraf moet. Ik had al een aip hop klaarliggen benieuwd wat het resultaat gaat zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 12-7-2019 om 12:56 zei mata:

Heb je wel de juiste key er bij? In mijn ervaring geeft ie zonder toch wat te weinig hop met een ML bucking. (Maar goed ik schiet met .3 in mijn sidearm :))

Ik schiet er ook .3 mee. Heb nooit zo'n zin om allerlei verschillende zakken bb's te halen en uit elkaar te houden. Nu is alles .3 en dat maakt het wel makkelijker.

Heb hem vandaag even getest en hij heeft er geen moeite mee, hij slingert ze een mooi eind verder weg dan dat ik kan dus ik ben tevreden. Die outerbarrel is nog wel een keer leuk ja. Prima betaalbaar ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...