Spring naar bijdragen
Jackal

Tokyo Marui M870 breacher

Aanbevolen berichten

Shells schijnen alleen van TM goed te werken. Vwb de houder wilde ik bewust niks voor mijn vest omdat ik al weinig ruimte heb (Warrior DCS). Helaas geen stock waar dergelijke houder op kan. Door ejection port kan ie ook niet over wapen zelf

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nice Jackal! Heb de mijne vandaag ook binnen gekregen, wat een beest! Extra shells zijn ook onderweg. Wat voor shell houder zit er bij jou op (merk en waar gekocht?)

Wat me wel opviel nadat ik vanmiddag 3-4 shells aan bbs had verschoten is dat het gebied rond de pomp-actie al best van kleur aan het verschieten is door het schuren. Is dat bij jou ook Jackal?

Zie foto: http://imgur.com/Qo6Ci80

Qo6Ci80.jpg

Martijn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nice Jackal! Heb de mijne vandaag ook binnen gekregen, wat een beest! Extra shells zijn ook onderweg. Wat voor shell houder zit er bij jou op (merk en waar gekocht?)

Wat me wel opviel nadat ik vanmiddag 3-4 shells aan bbs had verschoten is dat het gebied rond de pomp-actie al best van kleur aan het verschieten is door het schuren. Is dat bij jou ook Jackal?

Zie foto: http://imgur.com/Qo6Ci80

Qo6Ci80.jpg

Martijn

Bij is t ook al beetje verkleurd maar komt volgens mij doordat je grease meeneemt. Vraag me af of t beachadigingen zijn.

Houder is van TM zelf voor dit model gemaakt. Bij Ehobbyasia (waar die nu zelfs in de aanbieding is)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga de mijne toch verkopen (nog nooit mee geskirmd en gaat ook niet gebeuren). Als iemand interesse heeft!

Man.. heb je net die vette shell houder erbij geregeld, gaat ie in de verkoop! Ik denk dat je er spijt van gaat krijgen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ARGH! When will the jinx be lifted?!

Breacher zou vrijdag worden gedropt bij een UPS servicepunt bij mij om de hoek (een Hubo). Krijg ik vanmorgen een tracking statusupdate: "We've incorrectly sorted the package at our facility. This may cause at least one business day delay."

Inmiddels staat de afleverdatum op maandag. Story of my life; wat heel zuur is voor iemand met zo weinig geduld als ik. Maar aan de zonnige kant: wordt de leukste maandag sinds tijden :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanmiddag om 13:52 is m'n klapper gescand in Brussel en stond de delivery date in m'n app ineens toch weer op "Today". Maar het leek me al sterk dat-ie in 4 uur tijd nog zijn weg van Brussel naar het UPS servicepunt hier om de hoek zou maken. Heb dan ook verder geen updates meer ontvangen, maar toch nog een klein beetje hoop dat-ie er dan morgen is :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoewel de tracking status de hele vrijdag nog aangaf dat het pakketje die dag geleverd zou worden, stond-ie zaterdagochtend gewoon weer doodleuk op maandag. Het weekend is nog nooit zo langzaam gegaan. Je kunt je dan ook voorstellen dat er iets me ontplofte toen ik vanmorgen, op de dag die ik speciaal voor de gelegenheid had vrijgenomen, wakkerwerd met de volgende nieuwe tracking status op mijn schermpje:

eJaoIZM.jpg

WAT EEN GELUL. Ja, hij gaat pas om 13u open. Het is een maandag. Maar het is jullie UPS Access Point, dus daar hou je dan toch rekening mee? Super gefrustreerd belde ik de 0900 melkkoe van UPS en kreeg een heel vriendelijke man aan de lijn. Ik vertelde hem over de eerdere sorteerfout en mijn vrije dag. Hij zou contact opnemen met het depot in Apeldoorn en zorgen dat ik binnen een uur werd teruggebeld. En dat gebeurde. Ze moesten mijn pakketje even opduiken in de weekendberg, maar ik kreeg vervolgens nóg een telefoontje dat-ie terecht was en in het volgende bruine busje naar Amersfoort ging. Ze hebben dan misschien een steekje laten vallen, maar dit vond ik wel weer heel netjes van ze. En zo zie je maar: altijd even bellen :)

Steve van AirsoftWorld, die al meebaalde van de sorteerfout, stuurde me een mailtje dat hij had gezien dat de zending wéér een dag vertraagd was en vroeg of het misschien een nationale vrije dag was in Nederland. Supernetjes :)

Enfin, het pakketje van kwam zoals gewoonlijk met een mooie blauwe strik erom. Doen ze leuk die Britten :)  Steve komt in mei waarschijnlijk een paar dagen naar Amsterdam en ik heb 'm beloofd dat we een keertje met de Spartans gaan skirmen bij RSL Assendelft. Ik zal jullie hier ook even op de hoogte houden wanneer dat is :)

7JQEpFV.jpg

xhKieLb.jpg

GclHmti.jpg

Ik heb 'm nog niet uitgebreid kunnen testen maar kan al wel verklappen dat het ding enorm solide is en dat het laden ervan onwijs bad-ass voelt. Zó fijn dat die Japanners nu eindelijk full-metal replicas mogen produceren :D

Kan niet wachten op m'n eerste bezoekje aan PaintballWorld met deze beauty!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...