Spring naar bijdragen
menno

Side arms blow back

Aanbevolen berichten

De blowback van C02 is erg fijn. Het laat echter ook zijn sporen na op je aa. Sneller dan gewoon greengas. Zelfs op mijn volledig metalen secondaries. De C02 aangedreven aa's van KWC behoren tot mijn persoonlijke favo's. Echt massief vervaardigd maar zelfs die vertonen al gebruikssporen. 

Ik heb geen chrono maar je kunt voelen en horen dat de FPS echt hoog is. Ik zou er zelf niet mee gaan CQB-en. Ik denk dat ze zelfs krachtiger zijn dan mijn Tanaka. Als je echt voor C02 gaat zou ik dus voor KWC gaan. Ik heb ook andere aa's gehad met C02 maar ik die waren niet zo goed gemaakt als mijn KWC's en ik betwijfel of die het hadden uitgehouden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ha zo, heb me eigenlijk nog ni echt in Co2 replica's verdiept, maar denk dat er minder modellen zijn he ?

welke heb jij in co2 trouwens  ?

Minder dan gas inderdaad maar er zijn er genoeg hoor...Veel modellen hebben ook magazijnen beschikbaar in beide varianten. Ik heb het er volgens mij wel eens met jou over gehad. Ik heb een paar KWC's en KJW's in CO2.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Minder dan gas inderdaad maar er zijn er genoeg hoor...Veel modellen hebben ook magazijnen beschikbaar in beide varianten. Ik heb het er volgens mij wel eens met jou over gehad. Ik heb een paar KWC's en KJW's in CO2.

Ik heb het er volgens mij wel eens met jou over gehad. Ik heb een paar KWC's en KJW's in CO2.

Waarschijnlijk wel ja  :D maar we hebben het al over zoveel gehad  :D  :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...