Spring naar bijdragen
tvb

[BE] Unit13 Shop

Aanbevolen berichten

Ik mis nog een topic over Unit 13 Shop. Wat is jullie ervaring met Unit13? Ik vind ze een prima site en prijzen hebben, ook de verzendkosten naar NL zijn ok (PostNL, €6,50). Ik heb er zaterdag 2 Ultrair green gas flessen en een flesje Ultrair silicone spray besteld. Ook gelijk betaald. Je krijgt netjes een email met je order details en je krijgt ook een email zodra de items verstuurd zijn. Volgens mij zijn ze echter op maandag gesloten want mijn bestelde items zijn nog niet verstuurd. Dit is overigens mijn tweede bestelling bij ze, de eerste verliep probleemloos en snel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb zojuist een (automatische) email ontvangen dat ze mijn order aan het verwerken zijn. Als deze betaald is (en dat is hij in mijn geval) wordt hij daarna direct verzonden. Fijne status update!

[edit 13-01-2015 11:05] En ook de mail met tracking nummer ontvangen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kreeg vanochtend om kwart voor 8 al een mailtje:

Bedankt voor uw bestelling !

Wij zijn momenteel bezig met deze te verwerken.

Indien u online heeft betaald gaan wij meteen over tot het verzenden van uw bestelling.

Das allemaal mooi vlot!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En inderdaad vandaag bezorgd. Geheel volgens afspraak, keurig verpakt met als extraatje de catalogus van ASG en een pen van UNIT13. Ik hou van dit soort extra dingen bij een bestelling.

Die catalogus krijg je standaard geloof ik, ik heb bij mijn vorige bestelling ook de pen gehad. En een HIT sock. 

u13-hit-sock_16530_2.jpg

Geen idee wat ik er mee moet ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ha, wat leuk! Zo'n HIT sock is handiger dan je denkt hoor. Die prik je over je loop en houd je voor je uit zodat je niet een BB voor je kop krijgt als je een hoekje omloopt. Maar om nou een vest én een kill sock tevoorschijn te halen... wel een beetje veel werk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanacht even een topcom twintalker met wireless ptt en bowman headset besteld. Vanmorgen om 06.01 al een mail terug dat alles klaar staat voor verzending!!!😉

Wilde eerst deze kopen maar de afgebeelde headset zat er niet bij

http://www.airsoft4u.nl/nl/various-topcom-enkel-1-topcom-z123-wireless-ptt.html

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren even in de shop geweest. De wireless button van men ptt bleef hangen waardoor ik continu bleef zenden. Niet handig dus. Verder heb ik andere midcaps gekocht.

Het was voor mij de eerste keer dat ik fysiek in hun shop ben geweest. Heb meteen even gebruik gemaakt van de situatie om een aantal side arms en replica's te testen. De volgende wordt toch echt een mp9!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook al kom ik graag bij hun in de shop, helaas hebben ze nu een keer een steekje laten vallen. Wil niet zeggen dat ik er niet meer kom, maar ik zal niet meer zo gauw iets op nalevering bestellen bij hun.

Ik heb 8-8-2015 een MP9 14mm CCW adapter van G&G bij hun besteld. Ik wist dat die besteld moest worden bij G&G en dat het wat langer ging duren. Ik kreeg na het bestellen ook netjes een mail waarin stond dat het 6 tot 8 weken ging duren. Ik denk das prima dan heb ik hem nog op tijd binnen voor het weekend van 10 en 11 okt.

Aangezien het wachten toch wel lang duurde heb ik 22-09 een reply gedaan op de mail die ik had ontvangen van hun waar in stond dat het zo lang zou duren. Helaas geen reactie. Vandaag nog maar eens gemaild naar hun magazijn. Kreeg gelukkig vandaag wel een mailtje terug. Helaas staat het bestelde artikel ook bij G&G in de backorder?????? levertijd onbekend!!!

Dit hadden ze 8 weken geleden toch ook gezien of ben ik nou achterlijk. Als zij iets bestellen bij de leverancier krijgen ze toch te horen/zien of iets wel of niet leverbaar is.

Gelukkig kon kreeg ik wel netjes aangeboden om mijn geld terug te storten.

Ik ben nog altijd wel tevreden over de shop, personeel en hun service. Maar het blijft altijd vervelend als zoiets gebeurt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maandag PDI binnenloop voor de R17 besteld en vandaag ontvangen. Tussentijds mails ontvangen, allemaal prima. Ongeacht de kwaliteit van de shop, elke bestelling staat toch op zich. Het kan altijd toch misgaan en dan kom je er pas echt achter uit wat voor hout ze gesneden zijn. Voor nu dik tevreden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn ervaring: vraag gesteld over een scope, vlot antwoord.

Scope besteld, snel geleverd.

Tijdens het afstellen bleek dat de scope niet goed scherp te stellen was. Unit 13 gemaild en kreeg snel advies/hulp om uit te zoeken wat er mis was. Uiteindelijk de scope retour gezonden want deze bleek defect.

Binnen no-time weer een goed werkend exemplaar ontvangen.

Goede en snelle service, prijs was ook goed. Ga er zeker vaker bestellen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag maar weer eens naar Unit 13 in Sittard geweest.

Wat was dat een tegenvaller. Ik ging alleen maar voor een setje shims en een full cylinder. Helaas ben ik na een half uur met lege handen vertrokken.

Zoals gewoonlijk heb ik eerst even rond gekeken in de shop. Het geen wat ik wilde zag ik nergens liggen dus nog maar even bij de richtkijkers en andere accessoires zitten neuzen.

Vervolgens ben ik maar bij de balie gaan staan om geholpen te worden.

In het half uur dat ik daar was ben ik 10 tot 12 keer gepasseerd door personeel wat daar werkt. De vriendelijkheid was ver te zoeken. Allemaal hadden ze een norse blik in de ogen. Niemand die je aanspreekt of hallo zegt.

Er stond 1 persoon achter de balie. Die was een jonge gast aan het helpen die net een nieuwe replica had gekocht. Hij moest nop een sp90 veer hebben en had geen idee wat het was of waar het lag. Hij heeft mij meerder aangekeken maar niks gezegd. Na 10 wachten heeft hij toch maar eens gevraagd of iemand even naar de shop wilde komen want er stonden nog meer klanten te wachten. Na 10 min heb ik mij omgedraaid en ben ik weggelopen.

Ik snap dat mensen het druk kunnen hebben, maar dat is geen excuus om geen goede dag te zeggen tegen de mensen die je boterham betaald.

Daarbij vond er ook nog een sollicitatiegesprek plaats in de wiknel. Altijd fijn als iedereen kan horen hoe en wat.

Ik snap nou ook waarom dat er zoveel reacties komen op de marshals bij hun. Het wordt hun gewoon verplicht om niet te vriendelijk te zijn naar de spelers.

Voor mij is het even genoeg geweest bij unit 13. Er zijn gelukkig genoeg shops die wel weten waar ze mee bezig zijn en die wel tijd en oog hebben voor hun klanten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eh ik stond dit weekend in Lanaken niet wetende dat ze daar weg waren; geen bb's voor dwarf. Maar daar waren er ook altijd lange wachttijden. Kwam er wel vaker want woonde in de buurt en eens ze mij herkenden ging het qua vriendelijkheid wel stukken beter. Maar als je iemand voor je had die niet helemaal wist welke replica hij wou was je goed gezegend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zojuist via een tip van Alxwithanm4 een Osprey silencer besteld bij Unit13.

De silencers staan niet op de site, dus even met ze gemaild of ze er nog hadden liggen. Dit was het geval maar, werd mij verteld, wegens lichte beschadigingen lagen ze nu in de 'eurobak'.

Ik wilde een TAN versie (Met CW draad) en deze lag ook nog in de bak, kosten: €20,-.

Aangezien het voor mij 1,5 uur rijden is heb ik gevraagd of het mogelijk was om hem op te sturen. Normaliter wordt dat niet gedaan maar ze wilden wel een uitzondering maken dit keer  :D .

Heb toen gelijk nog wat spulletjes besteld omdat ik het echt een tof gebaar vind.

Het contact verliep erg vlot en binnen een mum van tijd was het rond.

Kortom, voor mij een erg positieve ervaring met deze shop.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

na 3 weken eindelijk de bestelde barrel binnen...

3 weken geleden een 6.01 madbull besteld voor een maatje, in eerste instantie netjes en snel geleverd.

Helaas toen ik de barrel uit de verpakking haalde bleek deze beschadigd te zijn (vervormd bij de hop up window).

Unit13 gebeld het verzoek was wat foto's op te sturen dus netjes gedaan.

Vervolgens moest ik hem onder het RMA protocol terug sturen, ik vond dit een erg vervelend systeem... je moet een brief invullen met daarop de juiste gegevens tot zo ver niks mis mee maar vervolgens staat onderaan dit RMA formulier dat als je het niet volgens correct opstuurd (bijv het vergeten van RMA label) of je vult dit formulier fout in dat daarvoor kosten in rekening gebracht worden kwam mij erg dreigend en niet klantvriendelijk over.

ondanks aangegeven te hebben dat ik de barrel snel nodig had duurde het 1.5 week voordat ik weer een pakketje op de deurmat had. bij het openen van dit pakketje zie ik vervolgens een andere barrel als besteld (6.03 steel bull) . :angry:

Dus weer aan de telefoon, aangegeven dat ik erg teleurgesteld ben en ik het echt sclecht vind... ook nog even gewezen op hun slogan :huh: "the stuff you need with the service you trust" :huh:

Na een gesprek van 10 min. heb ik de beste man aan de telefoon er ook nog even op gewezen dat ik het erg jammer vond dat er geen excuus van af kon, waarop hij als reactie er nog uitgooide: sorry meneer maar het was "een fout in ons systeem".

weer een week later eindelijk de juiste onbeschadigde barrel op de mat, met daarbij.... ja ja koste nog moeite gespaard... een unit13 pet en patch :blink:  die zijn dus netjes de prullenbak in gegaan. als ik nou goed geholpen was wil ik misschien wel reclame voor ze lopen maar niet met zo'n service....

Jammer Unit13 maar ik zoek volgende x wel een andere shop...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...