Spring naar bijdragen

[AEG] Ares Amoeba AM-013 Honey Badger

Aanbevolen berichten

Goedemiddag.

Even een vraagje. zijn er toevallig mensen die een MaxxModel hop-up in hun AM-13 hebben zitten ? 

Ik wil mijn hop-up upgraden en zie dat er veel prowin hop-ups worden gebruikt maar heeft er iemand ook ervaringen met een Maxxmodel ?

http://www.com-bat.nl/unit/2105-maxxmodel-cnc-aluminum-hopup-chamber-se-pro.html

En weet iemand waar nog ergens de EFCS Programmer tekoop is ? ik zoek deze al een tijdje maar hij is overal uitverkocht. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Toen ik de AAC Honey Badger voor het eerst zag in dit videootje van FPS Russia was ik verliefd. Kon niet wachten tot hier een airsoft replica van zou komen en eerder dit jaar werden mijn gebeden verho

Top. Ik heb een beetje het gevoel dat Airsoften heel erg op de volgende gif lijkt  

Or lit  the signal    The beacons kan ook 

Posted Images

Mijn advies, laat die maxxmodel hopup maar met rust. In een hoop replica's werkt deze niet zonder aanpassingen, wat gewoon zonde is van een hopup van 50+ (als je hem al aan de praat krijgt). Fitting issues in een hoop replica's  en slikt ook lang niet alle  buckings. Mocht je het toch willen proberen en ietsiepietsie minder willen betalen dan mag je de mijne overnemen :D.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 years later...
Op 16-10-2017 om 22:07 zei mata:

Mijn advies, laat die maxxmodel hopup maar met rust. In een hoop replica's werkt deze niet zonder aanpassingen, wat gewoon zonde is van een hopup van 50+ (als je hem al aan de praat krijgt). Fitting issues in een hoop replica's  en slikt ook lang niet alle  buckings. Mocht je het toch willen proberen en ietsiepietsie minder willen betalen dan mag je de mijne overnemen :D.

Edit: dikke revive haha!  Dus Nevermind . 

Ik heb een am-013 die met een balystik M90 veer 341fps schiet. Het past perfect en schiet meer dan behoorlijk 🙂

Setup:
- maxx me sport hop up

- 21.15mm nozzle

- super macaron 60gr

- air tech studios extension en stabi

- prometheus 363mm 6.03 waarvan ik de window heb aangepast zodat die de buckings pakt.

- maxx cyl/head/pistonhead

- amoeba bearing spring guide

bewerkt door Brickwall
Oud topic
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...