Spring naar bijdragen
Robske79

Show your custom paintjob

Aanbevolen berichten

Custom Paintjob

ZOals een tijdje geleden wilde ik mijn Tan replica proberen te spuiten in een chaotische manier dmv van Bladeren.

Het meest logische wat ik wilde proberen was simpelweg karton uitsnijden en er dan over heen spuiten.

4l1xrr.jpg

Helaas werd dit één nogal grote kledder boel, de scherpe randen waren simpelweg niet te doen.

Geprobeerd met spuiten, los uit de hand verven etc.

Een bekende van mij is auto spuiter (deed vroeger de auto's voor programma "De grote Beurt")

Ook die nog om advies gevraagd en die strakke lijnen zijn vrijwel niet te doen. Tenzij je ze af gaat plakken met tape.

Los uit de pols chaos creëren was iets dat me niet is gelukt.

Dan maar uit de hand proberen Multi Camo proberen te verven. Losse polsje.

2hg6650.jpg

Mijn tan laag eerst netjes schoongemaakt, en vervolgens gewoon proberen en leren.

De kleur bruin zoals getoond is nu lichtelijk zijdeglans kleur vanwege de lichtinval.

Dit word gegarandeerd mat bruin, natuurlijk eerst getest voordat ik op mijn mags begon.

Later besloten om een tint groen toe te voegen, misschien wel het lastigste van allemaal.

Alle kleuren groen (inclusief olive drab) zijn eigenlijk net niet naar mijn smaak.

Na meerdere winkels vond ik in een klein doe het zelf zaakje een kleur genaamd: Leem groen

m99irq.jpg

Al met al voorlopig tevreden. Er worden nog accenten in bruin/wit en meer afwerkingen toegevoegd.

Maar voorlopig ben ik tevreden. Reacties? :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat bij mij een goed chaos effect geeft. Je pakt een flinke hand met draderig mos en dit trek je hier en daar uit elkaar. Spuit eroverheen met stippen en telkens als je een punt hebt gedaan verplaats je het mos hier en daar en pak je de volgende kleur. Let op dat het mos dicht op het materiaal gedrukt zit en van redelijk veraf sprayen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat bij mij een goed chaos effect geeft. Je pakt een flinke hand met draderig mos en dit trek je hier en daar uit elkaar. Spuit eroverheen met stippen en telkens als je een punt hebt gedaan verplaats je het mos hier en daar en pak je de volgende kleur. Let op dat het mos dicht op het materiaal gedrukt zit en van redelijk veraf sprayen!

Tja dat was dus eigenlijk eerst mijn idee om met bladeren te doen.

Gewoon een hoop er op gooien en dan sprayen. Dan een andere hoop en weer sprayen. Alleen heb ik dat geprobeerd op vellen papier maar dat word dramatisch.

Dus toen geprobeerd vormen uit te snijden zodat ik ze zelf vorm kon geven. Ook dat werkte niet. Dit was eigenlijk een testje en het bevalt me eigenlijk wel.

Niet zo mooi geworden als ik had gehoopt, maar ik durf ook met een gerust hart te vertellen dat ik twee (extreem) linker handen heb.

Tevens is het heerlijk rustgevend :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ziet er goed uit flash vind persoonlijk die kryptek één van de mooiste camo's voor een AA. Volgende project een Heineken ster op je mags haha :D

Ja zag die fles Heineken ook al staan , zal hij toch ni van gedronken hebben mag ik hopen  :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fine art! Applaus!

En die Transformer kan zo een bijrol in de Terminator krijgen! Chappeau!

Ziet er inderdaad uit alsof hij na 3 oorlogen terug gevonden is op opa zijn zolder! Zeker geslaagde weathering, dat bruin eronder is gaf maar komt dat na verloop van tijd niet nog meer naar voren of blijft hij zo?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ziet er inderdaad uit alsof hij na 3 oorlogen terug gevonden is op opa zijn zolder! Zeker geslaagde weathering, dat bruin eronder is gaf maar komt dat na verloop van tijd niet nog meer naar voren of blijft hij zo?

Ik heb geen idee eigenlijk, we gaan het zien :P Ik denk dat het zo blijft en dat het alleen maar vervaagd na verloop van tijd (more weathering :D)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn ICS Transform4 laten spuiten door AirsoftpaintNL met mijn eigen weathering idee.

Persoonlijk vind ik het resultaat mega gaaf geworden :D

Basiskleur is donker bruin ipv zwart om het effect leuker te maken :)

988573_475407455968626_71397083178147356

11429725_475407359301969_839505038371191

10374514_475407482635290_866769674867922

11265183_475407369301968_366296883161308

11112217_475407452635293_171834354499668

is dit een metalen replica ?

en is die Alu kleur derop gespoten, of is da het onderliggende metaal dat derdoor komt ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...