Spring naar bijdragen
Huurpaard

Ervaringen met Specna Arms?

Aanbevolen berichten

Op 24-9-2019 om 08:04 zei Solstice:

Ik heb Matti dezelfde barrel laten bestellen destijds omdat ik nog niet wist dat je de H03 barrel kon opdelen 🤯. Echter toen we die probeerden was hij voor de stock H02 rail wel erg aan de korte kant van wat ik me herinner. We hebben uiteindelijk bewust voor de nieuwe barrel gekozen i.p.v. die van de H03. Volgens mij viel de gasblock dan helemaal weg in de handguard en zag je er niets meer van. Zoiets was het toch @MattiB?

Beetje laat in de topic, maar dat klopt @Solstice! De gasblock steekt er dan klein beetje uit zoals de standaard H02. Leuk voor het oog, maar niet echt praktisch nut geloof ik.

@Joost90, als je een gasblock zoekt die precies hetzelfde is als die van Specna kan ik je de Jong Gong aanbevelen. De opklapbare sight kan je er gewoon afschroeven. Die webshop is wel beetje shaggy, maar ik kreeg hem wel binnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
51 minuten geleden zei MattiB:

Beetje laat in de topic, maar dat klopt @Solstice! De gasblock steekt er dan klein beetje uit zoals de standaard H02. Leuk voor het oog, maar niet echt praktisch nut geloof ik.

@Joost90, als je een gasblock zoekt die precies hetzelfde is als die van Specna kan ik je de Jong Gong aanbevelen. De opklapbare sight kan je er gewoon afschroeven. Die webshop is wel beetje shaggy, maar ik kreeg hem wel binnen.

Hey bedankt! maar t gasblock zit gewoon in mijn specna

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2-10-2019 om 16:45 zei AAC:

Ik ben juist wel blij met deze supressor. Is een aac 2000 niet meer iets voor een m4?

Weet iemand trouwens of een at2000 tracer unit in een aac2000 past?

In deze:

https://unit13shop.eu/nl/replica-accessoires/silencer-flash-hider-tracer/silencers/bd-aac-m4-2000-silencer-deluxe-gen-2/a-16499-20000078

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei Joost90:

Ik ben juist wel blij met deze supressor. Is een aac 2000 niet meer iets voor een m4?

Weet iemand trouwens of een at2000 tracer unit in een aac2000 past?

In deze:

https://unit13shop.eu/nl/replica-accessoires/silencer-flash-hider-tracer/silencers/bd-aac-m4-2000-silencer-deluxe-gen-2/a-16499-20000078

Je replica ziet er idd best goed uit zo, en vooral jij moet het goed vinden.

Mijn opmerkingen zijn dan ook alleen maar wat suggesties indien je het plaatje beter wil laten kloppen, Het is allemaal een kwestie van het "timeframe"

Op de oudere M4A1's en Mk18's werden de KAC NT4 suppressors gebruikt, later opgevolgd door de Surefire 556 Socom (zoals jij der nu een hebt)

De AAC 2000, suppressor zie je nooit op de M4's, alleen op de 416's van DEVGRU en DELTA, in die zelfde periodes zie je ook uitsluitend de HK rail (zoals jij ook hebt)

op de latere en huidige modellen zie je de Geisele rails, en ook de Surefire 556 suppressor, en niet meer de AAC 2000.

Als je evt wat terug scrolt kan je enkele foto's zien die ik als voorbeeld poste.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2-10-2019 om 16:45 zei AAC:

9 minuten geleden zei AAC:

Je replica ziet er idd best goed uit zo, en vooral jij moet het goed vinden.

Mijn opmerkingen zijn dan ook alleen maar wat suggesties indien je het plaatje beter wil laten kloppen, Het is allemaal een kwestie van het "timeframe"

Op de oudere M4A1's en Mk18's werden de KAC NT4 suppressors gebruikt, later opgevolgd door de Surefire 556 Socom (zoals jij der nu een hebt)

De AAC 2000, suppressor zie je nooit op de M4's, alleen op de 416's van DEVGRU en DELTA, in die zelfde periodes zie je ook uitsluitend de HK rail (zoals jij ook hebt)

op de latere en huidige modellen zie je de Geisele rails, en ook de Surefire 556 suppressor, en niet meer de AAC 2000.

Als je evt wat terug scrolt kan je enkele foto's zien die ik als voorbeeld poste.

Aaahhh helder, Ja juist heel tof dit soort info!

Dikke kans dat ik volgend jaar aan de gang ga met de geisele rail, heb ik de supressor vast :D kan er dan een AAC 2000 op deze. Klopt die ook weer soort van.

Leuk! Thnx voor de info.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei AAC:

Hier kan een AAC 2000 op ja, en bij voorkeur ook andere stock ;)

Ja magpul ctr stock vind ik zelf ook veel ruiger en zit op beide m4's die ik voor cqb gebruik. Maar deze stock dient een praktisch doel. Namelijk dat er een 2200mAh accu in zit/past waarmee ik makkelijk een weekend/langer dan 24 uurs event haal.

Maar wel met je eens dat het ruiger is (en dus ook "closer to the real thing" wat ik nog niet wist haha)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 3-10-2019 om 20:29 zei Joost90:

Ja magpul ctr stock vind ik zelf ook veel ruiger en zit op beide m4's die ik voor cqb gebruik. Maar deze stock dient een praktisch doel. Namelijk dat er een 2200mAh accu in zit/past waarmee ik makkelijk een weekend/langer dan 24 uurs event haal.

Maar wel met je eens dat het ruiger is (en dus ook "closer to the real thing" wat ik nog niet wist haha)

Als dit een titan is, leuk voor stock builds maar trekt het niet op high performance builds. Daarbij, de CTR kan in de buffer tube en uitgeschoven stock deze batterij wss ook wel kwijt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
43 minuten geleden zei Rebelattack:

Als dit een titan is, leuk voor stock builds maar trekt het niet op high performance builds. Daarbij, de CTR kan in de buffer tube en uitgeschoven stock deze batterij wss ook wel kwijt.

Ik begrijp je bericht niet helemaal vrees ik 😅

Geen titan, komt nog wel denk ik. Niet zo'n haast mee.

Verder:

Shs high torque motor

Prommy spring (geknipte m100 geloof ik weet ik niet meer zeker)

Shs piston (AOE gecorrigeerd)

Lonex cylinder

Classic army pistonhead en cylinderhead (met rubber plakker voor de aoe)

Shs nozzle

Shs 16:1 gears (geshimmed)

Modify bucking

Rhopped

Pdi 6.05mm barrel

Lonex hopup

Uuuhm... Dat was het geloof ik. Redelijk standaard upgrades maar schiet prima.

Die accu past net niet in de buffertube, zeker niet met de xt60 connector. Speel altijd met m"n stock redelijk kort.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 3-10-2019 om 20:22 zei AAC:

Hier kan een AAC 2000 op ja, en bij voorkeur ook andere stock ;)

Nog even hier op terugkomend. Ik zie verschillende aac2000 replica's... Hoort het laatste deel nu smaller of breder te zijn dan het middenstuk? Ik zie namaak modellen die als een soort kerstboom aflopen. En types die breed/smaller/breed zijn? 

Heb je misschien een link naar een aac2000? (Replica dan, real steel gaat wat boven budget voor mij)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Citaat

Heb je misschien een link naar een aac2000? (Replica dan, real steel gaat wat boven budget voor mij)

Een RS zou idd wellicht 2a 3 X de prijs van je replica zijn, en sowieso ook ni passen ;)

De Big Dragon is voor zover ik weet een van de mooiste replica's, compleet met markings

https://nl.aliexpress.com/item/32917807642.html?spm=a2g0z.12010612.8148356.37.2f49132dPjswK6

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Een RS zou idd wellicht 2a 3 X de prijs van je replica zijn, en sowieso ook ni passen
De Big Dragon is voor zover ik weet een van de mooiste replica's, compleet met markings
https://nl.aliexpress.com/item/32917807642.html?spm=a2g0z.12010612.8148356.37.2f49132dPjswK6

Wel jammer dat hij niet meer in tan verkrijgbaar is anders zou ik er nog over na gaan denken...
Maar misschien maar beter voor de portemonnee zo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Citaat

Wel jammer dat hij niet meer in tan verkrijgbaar is anders zou ik er nog over na gaan denken...
Maar misschien maar beter voor de portemonnee zo 

Die kan je dan weer gerust, -of zeg maar eerder bij voorkeur- in 't zwart nemen, in de realiteit zie je die niet in FDE,  tenzij zelf gespoten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...