Spring naar bijdragen
jepper53

Problemen met H&K G36c Sportine

Aanbevolen berichten

Heyy iedereen.

Gisteren mijn nieuwe Umarex Heckler & Koch g36c Sportline gekocht bij Hes van Zweeden in arnhem maar heb er nu al een probleem mee...

Als ik schiet dan slaat hij vaak BB's over, 2 schoten wel met BB's en de andere 10 niet.

Als ik dan het magazijn er uit haal liggen er dan ook 3 losse BB's op het magazijn.

Iemand het zelfde probleem of een oplossing ?

Greatz

Jepper53

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat voor mag is het eigenlijk ? is toch geen high cap waarvan de veer niet is aangespannen he ? :D

die 3 bb's die uit de hop vallen is normaal,  de follower van het airsoft magazijn reikt niet tot in de hop up chamber

de bb's worden ahw op elkaar voortgeduwt 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

welk "schuifje" bedoel je ? ik veronderstel,  dat je bedoelt het , het nokje dat de bb's tegenhoud tot je hem in de replica plaatst

ben je zeker dat er nog genoeg bb's in de mag liggen ? want met zo'n systeem moet je hele stapel tot boven in de hop hebben, de veer

met het kamwiel zit nl onderin de mag he ;)  

http://www.youtube.com/watch?v=dxX9f1dGgUw#t=31

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedoelde inderdaad het schuifje boven aan :)

Ik doe de BB's in de mag, Ik draai onderaan het wieltje totdat ik de eerste BB bovenaan het mag zie zitten, Dan doe ik de mag in mn replica, en dan schiet ie er niet 1...

Ook als ik draai dan klikt ie zoals het hoort, en dan opeens niet meer en vallen de BB's terug.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

je draait tot je de bovenste bb ziet, je moet nog wel ff verder draaien he om wat veerspanning op te bouwen , en ook zien dat er genoeg bb's in de mag over zijn

anders kunnen ze elkaar niet voortduwen tot bovenaan he !! bekeek je dat filmpje das wa duidelijker , kun je zien hoe dat werkt 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ditzelfde probleem gehad, is inderdaad zo dat je nadat de bb's tot aan te top zitten je nog een paar keer de veer moet spannen, afhankelijk van je mag capacity...
De mags die ik gebruik hebben 60 bb's geladen en daarna moet je ze weer bijladen met dat wieletje, en ik moet ongeveer 20-30 keer extra draaien voordat hij ze allemaal weer kan vuren achterelkaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ditzelfde probleem gehad, is inderdaad zo dat je nadat de bb's tot aan te top zitten je nog een paar keer de veer moet spannen, afhankelijk van je mag capacity...

De mags die ik gebruik hebben 60 bb's geladen en daarna moet je ze weer bijladen met dat wieletje, en ik moet ongeveer 20-30 keer extra draaien voordat hij ze allemaal weer kan vuren achterelkaar.Het mag

het magdie ik gebruik is een standaart mag, Als ik nou een andere koop is ie dan beter ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook de G36 en moet flink draaien aan dat wieltje, dan schiet hij wel lekker door. De laatste 20 bb's komen er niet meer uit, ik weet niet of dat normaal is, maar dat is me nu al een paar keer overkomen.

Ik heb nog wel een vraag of dat draaien aan het wieltje, tot hoe lang moet je draaien? Hoor je een klik of kan het op een gegeven moment niet verder?

En zonder de bedoeling om je verder post te kapen vraag ook ik me af hoe een ander magazijn het doet bij dit apparaat, is een mid cap (zonder wieltje) bijvoorbeeld beter?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Met dat "wieltje" draai je eigenlijk een platte torsieveer aan,  op een gegeven moment zal deze wel 's volledig opgewonden zijn .

dus als je dan nog draait tot je een "klik" hoort, is je mag wss. naar de filistijnen  :D

in Mid en real-caps zitten minder onderdelen, enkel een lange spiraal veer,  ze zullen de bb's vrijwel tot de laatste aanvoeren.

bij high caps blijf er altijd een hele "stapel" in je mag zitten,  en je hele mag is ook een "rammelaar" vol bb's

maar de vraag ;   wat beter, of slechter is laat ik aan de "echte- Airsoftplayers" over  ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is het probleem al opgelost?

Mid/Real caps: deze zijn goed voor indoor vind ik zelf als je tegenstander als het waren naast je kan staan aan de andere kant van de muur. Als je dan met een highcap beweegt dan hoort hij het luid en duidelijk dat jij aan de andere kant staat of waar je ergens staat in die kamer ofzo. Dus indoor mid/real beter (mijn mening) plus dat je indoor single shot moet schieten (in belgie toch) en dan duurt het wel wat langer voor die leeg is (bij 100 bb's moet je 100 keer de trekker overhalen).

High caps: deze zijn ook zeer goed als je outdoor speelt langere afstande geluid is zo goed als verwaarloosbaar dan denk ik. En je schiet al snel op full auto en een aantal bb's ernaast voor je raakt of hij zijn hit werkelijk neemt. Dan moet je minder herladen en dus ook minder mags kopen. Sommige mensen spelen toch met midcaps hier (maar dit zijn vaak de meer proffesionelen die al duurdere upgrades enzo hebben).

Ik persoonlijk verkies highcaps. 

Je moet je highcap ook aandraaien tot dat het klik zegt je kan dan wel draaien maar je spant het niet verder op en je hoort dan klik en kan je weer 1 a 2 rondjes draaien. Dan is je mag volledig opgespannen. En dan kan je schieten naar hartenlust tot je weer moet draaien aand dat "wieltje".

LET WEL OP!!! Je mag je mags niet opgespannen laten liggen want dan verliest de veer zijn kracht! Na een skirm altijd je veer laten ontspannen (je bb's eruit halen)!! Anders doeje je mag's kapot (geld ook voor mid/real caps!)

Hoop dat dit helpt.

Greets Jordan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb thuis ondertussen al een zak van 5000 bb's weggeschoten met mijn High Cap en ben aan een nieuwe zak begonnen met ook een nieuwe Mid Cap. Die bevalt misschien nog wel beter omdat je dan niet hoeft te draaien aan dat wieltje. Maar eigenlijk gaat dat na een tijdje schieten ook gewoon vanzelf.

Bedankt voor de extra info!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind eigenlijk dat die highcaps mags voor een onrealistisch spelbeeld veroorzaken . Je wordt enorm uitgenodigd om simpelweg de tegenstander te sprayen met bb's net zolang totdat er eentje op hem landt. Ik heb een voorkeur voor midcaps. Je moet beter nadenken over wanneer je de trigger overhaalt en je hoeft niet met zo'n stom wieltje te pielen, als zijn daar tegenwoordig al wat betere oplossingen voor in de vorm van een trekkoortje. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...