Spring naar bijdragen
killaz

[NL] Airsoft4u

Aanbevolen berichten

Deze week een aantal spullen besteld op http://www.airsoft4u.nl/en/

Ik had namelijk een reserve G&G bucking nodig, samen met een silencer en een backup lipo lader. Alle 3 waren ze het goedkoopst bij Airsoft4u.

Helaas was de lipo lader van 18,95 niet leverbaar, waarop Airsoft4u mij tegemoet wilde komen door de lader van 34,95 op te sturen. Helaas was deze niet geschikt voor lipo's dus na een snelle mailwisseling zou ik met een bijbetaling van €10,- de lader van €45,- ontvangen. Ik moet zeggen, dat hoeven ze niet te doen :)

Goed opgelost moet ik zeggen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Onlangs mp5 midcaps van Pirate Arms besteld, duurde 2 weken langer dan was beloofd en de mags kwamen los in een doos en onder het stof aan.

Geen originele verpakking dus.

Gelukkig werken ze allemaal maar naast de verkeerd geleverde Ak74 mags en de vaak vals beloofde levertijden zal dit mijn laatste aankoop bij deze website zijn.

Ik zit zelf in de retail en dit soort shizzle is onacceptabel.

Sorry A4U maar ik kan exact dezelfde producten ook bij andere shops kopen en daar zijn mn bestellingen wel altijd optijd/correct. :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb wat tegen die lange levertijden maar de prijs is vaak gunstig, het lijkt alsof ze maar een zeer kleine voorraad hebben en ze alles pas na onze bestelling bestellen bij de groothandel ofzo.

Ik heb de afgelopen weken wel voor het eerst wat ander geneuzel gehad met Airsoft4U; een niet geleverde kneepad (zat er maar 1 in de verpakking) duurde drie weken en drie mails om nagestuurd te krijgen. Ondertussen had ik ook nog een AA bij hun besteld en in mijn laatste mail afgesproken dat ik een aardigheidje zou krijgen voor het lange wachten op die kneepad. Bij ontvangst van de AA echter geen aardigheidje... hierop weer gemaild en nu hebben ze 15 euro (de kosten van een zak bb's) teruggestort ter compensatie voor al het gedoe. 

In al die tijd hebben ze echter netjes met me gecommuniceerd (ook krijg je nu in eerste instantie een mail terug dat het even wat langer kan duren voordat je antwoord krijgt ivm vakantieperiode) en heeft het zeker niet gelegen aan de goede bedoelingen om mij als klant tevreden te houden. Het was inderdaad wat rommelig, maar dit was voor eerst en ik heb er toch al een stuk of 8 bestellingen gedaan.

Al met al ben ik nog steeds tevreden over Airsoft4U.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De referenties waren zeer slecht, maar ik dacht, ik geef ze een kans.

Ze hebben zelf een zeer kleine voorraad liggen in de winkel.

Ze doen zaken met een leverancier wat voor veel verwarring, vertraging en uiteindelijk frustratie zorgt. 

Een AA besteld bij ze. De VFC HK 416 nieuwe (2016) model (met mosfet en 2 barrels).

- Eigenaar belt mij op omdat ze vanuit de leverancier de hele doos ingetapet hadden. Doos is heilig, dus er komt een nieuwe.

- Week later is hij binnen. 3 kwartier rijden, na onderzoek blijkt het de oude 416D te zijn. Helaas teleurgesteld naar huis. Eigenaar neemt contact op met leverancier JvD Outdoor.

- Week later wordt ik gebeld, dat het wel degelijk de nieuwe mosfet serie is. Ik uitgelegd dat het niet zo is omdat deze met 2 barrels komt. (info van VFC zelf)

- Toen heb ik maar de knoop doorgehakt en gezecht dat ik de CQB versie wil. Dan maar de oude... Ik vroeg, staat er dan CQB op de receiver? Ja zei hij.

- Week later, hij is er! Ik die kant op. Bam, mooi ding... met die korte barrel...??? er staat een D op de receiver!? Dat is wel heel vreemd. De doos had dezelfde (kleine) schade als de doos van de D versie die ik een week geleden ook in mijn handen had gehad. Toen drong het door dat het om hetzelfde wapen ging, echter, was de barrel ingekort. Wat is dat nou weer. Vervolgens wordt de telefoon van de eigenaar aan mij gegeven met iemand aan de lijn... "goede middag, Umarex Nederland" wha? (dacht ik). "Het wapen dat voor u ligt is de nieuwe versie. Het 2016 model". (dat kan niet, immers, VFC heeft bevestigd via de mail, het staat op de VFC site, op videos en meer wijst erop dat het nieuwe model 2 barrels heeft). Dus, ik vroeg: "ben jij niet JvD outdoor?" uhh, uhm ja, dat ben ik, maar ik vertegenwoordig Umarex, stotterend... ik heb daarna opgehangen.

- Ik zei tegen de eigenaar, ik ben er klaar mee. Kom mij maar iets tegemoet of ik laat hem liggen. Na een bizar gesprek heb ik 15 uur korting gehad en was ik eigenaar van de oude 416D met ingekorte barrel.

- Tevens had ik de Imax B6ac lader erbij gekocht. Bij thuiskomst en na een review te hebben gelezen, blijkt het te gaan om een replica terwijl ik de prijs voor een echte heb betaald... ouch. Daarnaast ontdek ik dat de lader ook nog eens gebruikt is. (beschadigingen en er staan al allerlei gegevens in opgeslagen).

- Ding terug gebracht en best pissed mijn geld terug genomen. Ik zei: "deze mag je niet weer als nieuw verkopen en zet er a.u.b. bij dat het om een replica gaat". Hij zei, nope, ik verkoop hem gewoon als nieuw. Lekker dan.

Succes als je wat bij ze koopt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vind ik wel een straf verhaal, is gewoon oplichting !

Ben jij nog heel braaf , dat je alsnog een replica en lader bij hun kocht , ik had hem wel naar z'n kop gesmeten denk  :P

en dan die leverancier JVD outdoor, jezelf uitgeven voor Umarex vertegenwoordiger, hoe laag kun je vallen.

En dan straks weer janken, dat iedereen in het buitenland gaat kopen, "waar je minder service hebt"

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op papier lijk ik misschien wel rustig, maar ik kan je vertellen dat er veel oergevoelens in me naar boven kwamen haha. De opstapeling van BS door deze verkoper doet je bloed koken. Mijn vrienden gaan nu ook airsoften en willen allen replicas. Die gaan we mooi in Polen kopen. Ik ga er vanuit dat deze winkel met deze grappen het niet zal redden. Hun site werkt goed en daardoor houden ze hun hoofd boven water. Echter, de reputatie zal snel de ronde doen. Het zit in het karakter van de verkoper(s) om zichzelf als koning te bestempellen en niet de klant.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo ...

Vandaag mijn 2 stuks KJW G32 (Full Metal) binnen gehad. Maar ... Ben niet helemaal tevreden.

Allereerst duurde de levering langer dan op de site stond aangegeven (was 2-7 dagen levering) maar op 24-06 besteld. Op 25-06 kopie NABV en ID (uiteraard hier en daar eea afgeschermd) aangeleverd ... en vandaag de replica's binnen.

Gelukkig had ik voor het eerst eens geen haast ... maar toch.

Dan de levering. Heb 2 exact dezelfde replica's besteld maar 1 in zwart en 1 in OD. De replica in OD zit netjes in een doos. De replica in het zwart zit in een koffertje... op zich leuk was het niet dat het handvat was afgebroken. Maak je de koffer open zitten alle BB's los in het koffertje. Maar goed. De replica ziet er als nieuw uit (ook van binnen) dus ik denk dat hij nieuw is :)

Gelukkig schieten ze beiden zoals het hoort, liggen ze lekker in de hand en ben ik er uiteindelijk wel blij mee.

Airsoft4u heeft nog wel eea aan werk te verzetten voordat ik als klant weer wat bestel. Zeker na mijn ervaringen met winkels als Skirmshop.nl en Com-Bat.nl ... deze jongens snappen het wel :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren gebeld nadat ik een review had geschreven via webwinkel.

In dit gesprek werd er gevraagd wat mijn exacte klachten waren en of daar nog wat aan te doen was. Aangegeven dat ik het gewoon erg jammer vond dat ik een pakketje (te) laat binnen krijg en tevens niet in de staat waarin ik een nieuw product verwacht.

Er werden zoals ik het ervaarde oprechte excuses gemaakt en ter compensatie worden er wat BB's mijn kant op gestuurd.

Toch netjes zo'n belletje. BB's hoeven niet echt maar ik zal ze zeker niet weigeren :)

Wellicht dat ik ze in de toekomst nog een kans gun...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...