Spring naar bijdragen
AAC

Aliexpress.com

Aanbevolen berichten

Klopt, bij dealxtreme heb ik al een aantal keer besteld. Nogmaals de verzend tijden zijn erg lang (soms 2 weken+) maar je krijgt uiteindelijk je product wel. Daarbij wil ik ook nog melden dat het vaak wel om goedkope Chinese producten gaan dus verwacht niet hele goede kwaliteit items (maar wel goedkoop!).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb hier een Madbull Chronometer aangeschaft voor ca. $50 met Free shipping. Deze staat bijvoorbeeld ook bij Hes van Zweden voor €115! (Exact hetzelfde uiterlijk en verpakking, dus moet ook haast wel hetzelfde zijn)

Nou is het natuurlijk wel zo dat over het algemeen de verzending wel even op zich laat wachten en dit verschilt per Seller. Ik heb bij de zoekresultaten op een gegeven moment op rating en aantal orders gefilterd en besloten te bestellen bij Amore DRSS's Store. Ik heb deze zondag 4 januari besteld en hij werd vrijdag 16 januari bezorgd. Al met al 12 dagen onderweg geweest. Persoonlijk had ik hem nog niet verwacht :).

Nou heb ik mijn AA's nog niet door veel chrono's gehad, maar het lijkt er op dat deze ca. 10 fps minder aan geeft dan de 2 waar ik ze eerder door heen heb gehaald (een Xcortech en een apart paintball geval). Maar goed, als je dat eenmaal weet dan kun je daar rekening mee gaan houden. Voor de prijs ben ik er erg blij mee!

Deze was het

madbull-chronograph-handheld-version-ids

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij Aliexpress nog nooit hoeven bijbetalen, van de week nog een scope binnen gekregen waarvan de waarde op de doos was aangepast naar $27 of zo iets. In ieder geval omgerekend onder de €22 zodat ik niets hoef bij te betalen.

Bij eHobby snapten ze het even niet meer en schreven ze de volle €36 op het etiket met als gevolg dat ik €7,69 btw moest betalen en een schofterige €13 afhandelingskosten voor Post NL.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb de laatste tijd 7 bestellingen gedaan via AliExpress, allemaal boven de €22 vrije import grens, allemaal zonder extra bij te hoeven betalen.

Wel een aantal keren het pakketje bij een postNL punt in de winkelstraat moeten ophalen omdat postNL het vertikt om voor sommige pakketjes uit Asia langs te komen. Ze gooien dan en "er ligt een pakketje uit het buitenland voor u klaar"-briefje door de bus.

Bij alle pakketjes hebben ze overigens gewoon een bedrag onder de €22 waarde op de bon van het pakketje gezet. Dat ze daar intrappen snap ik niet, sommige producten waren 80-120 euro... 

Duurt over het algemeen zeker een maand voor je het binnen hebt maar, so far, nul problemen gehad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op singlesday (11-11) heb ik voor vrienden en mezelf een stuk of 20 orders geplaatst. De eerste dingen waren al met 8 dagen binnen en zo kwam er elke week wel wat. Het laatste item verwacht ik vandaag, deze is in eerste instantie in china al bij de duane tegen gehouden en dus opnieuw verstuurd, anders was deze er ook wel eerder geweest.

2x ACOG Red Dots

1x Reflex Sight

1x Xcortech X3200 chrono

1x Sniper Scarf / Camo fisnet voor de replica

1x Ghillie string van 1.2m voor de replica

1x Flashlight offset mount

3x Mechanix Original handschoenen

1x Mechanix MPACT 3 handschoenen

1x AK Side rail

+ nog wat kleine dingetjes voor mijn vriendin en mij

1x ACOG 4x32 met Doctor Sight (de rest was grotendeels voor anderen, maar deze is mijn!!! Erg benieuwd of het wat is)

903463315_041.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Met jou nog vele andere, die hier dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Ik zelf heb ook mechanix handschoenen en een Trijicon SRS replica besteld. Ook al binnen trouwens! 

Besteld op 11-11 en bezorgd op 27-11 en 4-12. Geen problemen met douane.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op singlesday (11-11) heb ik voor vrienden en mezelf een stuk of 20 orders geplaatst. De eerste dingen waren al met 8 dagen binnen en zo kwam er elke week wel wat. Het laatste item verwacht ik vandaag, deze is in eerste instantie in china al bij de duane tegen gehouden en dus opnieuw verstuurd, anders was deze er ook wel eerder geweest.

2x ACOG Red Dots

1x Reflex Sight

1x Xcortech X3200 chrono

1x Sniper Scarf / Camo fisnet voor de replica

1x Ghillie string van 1.2m voor de replica

1x Flashlight offset mount

3x Mechanix Original handschoenen

1x Mechanix MPACT 3 handschoenen

1x AK Side rail

+ nog wat kleine dingetjes voor mijn vriendin en mij

1x ACOG 4x32 met Doctor Sight (de rest was grotendeels voor anderen, maar deze is mijn!!! Erg benieuwd of het wat is)

[..img..]

Ik heb ook een Trijicon ACOG besteld, valt wat tegen omdat hij niet illuminated is wat ik wel gedacht had. De rode glasvezel is alleen voor show zeiden ze tegen me. En de RDS moet 'magisch' uitgaan als er een kapje op zit (geen knopjes). Net als het koelkast lichtje heb ik het niet getest en vertrouw er maar op :P

Balen, maar wat wil je voor maar iets van €75

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Opzich vind ik de mijne niet verkeerd, lijkt in ieder geval helder, maar dat moet ik overdag even goed bekijken. De fiber werkt in ieder geval, maar dat stipje is best wel heel erg klein :P. De doctor sight gaat volgens mij niet uit. Ik had het kapje er een tijdje over en ben toen in de donkere wc gaan staan. Kapje er af en hij brand nog. Verder was de voorste ironsight afgebroken (zat vast met lijm denk ik). Voor mijn geen issue want is toch nutteloos.

Van de ironsight en het niet uit gaan van de doctor heb ik wel even bij de shop een melding gemaakt. Misshien krijg ik er nog wat voor.

Hij staat iig wel gaaf (aac, ik weet niet of alles wat er nou op zit ook in echt hoort, mijn excuus alvast).

xbtaJ5z.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...