Spring naar bijdragen

Reparatie Scar-L next gen TM

DDAC76
 Share

Aanbevolen berichten

Ja zeker wel,

Het begon met het afbreken van een pen die er voor zorgt dat de schar automatisch stop met schieten als de mag leeg is.
Ik heb toen de onderdelen besteld en deze vervangen.
Hoewel dit onderdeel onder TM werd verkocht was het schijnbaar niet ogineel.
Ik bleef problemen hebben met het automatisch stoppen, de scar bleef vuren om het zo maar even te zeggen en stopte niet.
Ik ben toen verder gaan lezen en kwam er achter dat het verstandig zou zijn om ook het andere onderdeel te vervangen van dit systeem.
Dus ook het 2de onderdeel heb ik gezocht (erg moeilijk te verkrijgen) gekocht en ook dit onderdeel vervangen.
Maar tijdens deze actie ging er een zwart plastic beschermplaatje stuk.
Dus ook deze online gezocht , gevonden en vervangen.... maar de problemen blijven.
De 2 onderdelen zitten naar mijn idee te los omdat het niet / geen orginele onderdelen zijn  maar after market.
Wel.....nu had ik dus alles vervangen mbt dit systeem en nu blijft het probleem en is er een probleem bij gekomen de scar doet ook n int meer in de singel shot modus singel shot geven maar full auto.
Kortom.....ik ben even de weg kwijt en weet niet meer hoe dit gefixt kan worden.

Screenshot 2021-11-28 15.55.30.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeilijk te zeggen zo, die empty mag- onderbrekers zullen een microswitch activeren, en als zo'n niet origineel onderdeel niet de juiste afmetingen heeft doet die idd mogelijk ni z'n ding.

Je kan alles 's nameten de verschillen zoeken, bepalen wat alles hoort te doen.

Problemen met je fire selector, zullen van je tappet plate voortkomen (dingen rechtsonder op je foto) die activeert ook contactjes naargelang de stand.

Probeer @Mata 's aan te spreken ook, das onze huistechneut 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Share

• Maak een nieuwe...