Spring naar bijdragen
edwin 'technician'

[TKA] Airsoft set, Specna Arms, WE, APS, Kydex, etc.

Aanbevolen berichten

Wegens stoppen met de hobby bij deze aangeboden:

<-----Foto's----->

Specna Arms SA-A05

upgrades: inner barrel,

flat hop,

Jefftron mossfet V2

ambi mag release,

Keymod rail

geintergreerde silencer

Stock

T1 style red-dot

De stekkers zijn aangepast en de batterij past in de stock tube.

Wat krijg je erbij alle 6 de magazijnen, de sling, red-dot, front-grips, Lipo+lader, 

Koffer is ook te koop.

WE BB force green gas replica, inclusief 3 magazijnen

Eventueel ook een mini red-dot beschikbaar hiervoor, die kan op de plaats van de rear sight gemonteerd worden.

APS ACP601 inclusief 2 magazijnen, hiervan moeten wel de o-ringen vervangen worden.

Surefire style lamp voor de WE en APS, deze lamp kan onder op de rail gemonteerd worden

Voor de WE en de APS heb ik zelf Kydex holsters gemaakt, deze passen perfect en hoe deze zijn gemaakt kan ook worden gevonden op dit forum, ook zit er een kydex holster bij voor de 2 ACP magazijnen bij.

Kydex Holster DIY

Deze holsters passen op een brede riem en kunnen makkelijk aangepast worden naar elke riem mocht dit nodig zijn.

Ik heb nog een doos vol met pouches, spare m4 mags etc etc etc liggen, koop je alles in 1x dan krijg je de hele inhoud van de doos erbij.

Het liefst verkoop ik alles in 1x maar ik besef dat het waarschijnlijk niet mogelijk is, zit er iets tussen wat je interesseert stuur me een bericht.

De items worden niet verzonden en kunnen alleen afgehaald worden, koop je meerder items dan maken we er een leuk prijs van.

En voor degene die alles in 1x koopt krijgt er de originele officiele eerste Airsofte Elite PVC Patch erbij ;)

Bij vragen opmerkingen of iets dergelijks stuur me berichtje

bewerkt door edwin 'technician'

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...