altbus1 Geplaatst 14 september 2020 Rapport Share Geplaatst 14 september 2020 Vraagje, Ik ben aan het denken om een kjw pistool aan te kopen type M9, M1911 of KP13. Enkel kom ik tot de vaststelling dat ik er geen of weinig linkshandige holsters voor vind.Weten jullie misschien compactibele soorten, die een linkshandige versie hebben? Voorkeur voor de kjw is vooral omdat de reviews meestal best goed zijn en goed in mijn budget passen.Als er evenwaardige merken zijn, hoor ik t natuurlijk ook graag. Grtz Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Solstice Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 Heb je toevallig al eens gekeken naar het universele holster van Warrior Assault Systems? Volgens mij past daar zo goed als alles in en die is ook linkshandig te krijgen. altbus1 koppelde hierop terug 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
altbus1 Geplaatst 15 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 Heb je toevallig al eens gekeken naar het universele holster van Warrior Assault Systems? Volgens mij past daar zo goed als alles in en die is ook linkshandig te krijgen.Thx, ik zal t is bekijken [emoji120]Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Solstice Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 👍 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek!
Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.