Spring naar bijdragen

Favoriete velden?

Aanbevolen berichten

Hi,

De posts in deze discussie zijn alweer vrij oud.

Ik vind niet heel gemakkelijk een beschrijving van de typen velden in NL; lijkt mij leuk om een groot outdoor veld te hebben met daarin enige echte gebouwen. Dus zodat je zowel CQB als outdoor kunt combineren. Liefst ook met niet al teveel restricties :-). Bestaat er zo'n veld in NL?

Ik heb alleen ervaring (1x) bij Gladiator in Almere: dat veld vond ik eigenlijk iets te dicht begroeid, maar was ook paar weken geleden en dus vol in de zomer.

Wat zijn jullie favoriete velden en waarom?

Als er echt een "über-veld" is in BE of DLD (oud WO2 bunkercomplex oid), dan hoor ik dat ook graag!  

Ben benieuwd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het veld wat je beschrijft is een beetje het oude Outpost D19 in Gasselte. Jammer genoeg is deze niet meer.

Echt goede outdoor velden met echt goede indoor stukken zijn er volgens mij niet echt op het moment. Chambers in België komt daar waarschijnlijk het dichtst bij in de buurt.

Andere aanraders zijn wellicht Copperhead Tactical in Assen (het oude verkeerspark) en Bunker Hill in Daarle.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...