Spring naar bijdragen

PDI nog leverbaar?

Aanbevolen berichten

Eerder ging alles van PDI via x-fire, maar schijnbaar werkt .org niet meer en .jp is ook alleen in het japans.

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik in het verleden wel PDI barrels heb gehad, maar eigenlijk al jaren niet meer gebruik. Er zijn zoveel nieuwe innovaties geweest die eigenlijk de prijs van een PDI barrel niet meer rechtvaardigden. Daarnaast ging de prijs in Europa vaak over de kop en in japan bestellen was niet altijd interessant mbt invoer als er geen kortingen waren.

Zelf heb ik bijna alleen nog maar gelapte ZCI barrels in gebruik (ook nog wel wat Prommy, Maple Leaf, EDGI, etc). Sowieso vond ik de PDI hop window een beetje irritant met r-hops, wat dan weer niet zo is met barrels van lambda welke in mijn optiek nagenoeg identiek zijn tov PDI. PDI was de creme de la creme en zijn nog steeds hele goede barrels, maar er zijn genoeg alternatieven als het gaat om kwaliteit en performance.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier is PDI.jp in het Engels. geen idee of ik dat ergens heb aangeklikt nadat ik Google translate aan had staan ?

Voor het R-hop probleem heb je de met de  6.01 W CUT ipv de normale 6.01. volgens mij niet.
anders wordt het zelf even op maat maken. ik heb dan het geluk dat ik dat bij een metaal bewerker kan laten doen. Een goed window ernaast en het is zo gefixed. iets wat met een vijltje en geduld ook moet lukken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Patje:

Hier is PDI.jp in het Engels. geen idee of ik dat ergens heb aangeklikt nadat ik Google translate aan had staan ?

Voor het R-hop probleem heb je de met de  6.01 W CUT ipv de normale 6.01. volgens mij niet.
anders wordt het zelf even op maat maken. ik heb dan het geluk dat ik dat bij een metaal bewerker kan laten doen. Een goed window ernaast en het is zo gefixed. iets wat met een vijltje en geduld ook moet lukken.

Kijk en daar gaat het mis bij, het stukje geduld :p. Maar je hebt wel gelijk. Ik bedoelde trouwens dat x-fire alleen in het Japans is, maar die site lijkt meer aan te bieden dan .org in het verleden, wat alleen maar PDI was.

Trouwens, als je geduld hebt dan zou ik zeker eens kijken naar het lappen van barrels. Lang geleden heb ik eens een test gedaan met een stock specna barrel welke door @Rebelattack gelapt was recht tegenover een PDI 6.05 van dezelfde lengte. In dezelfde replica met exact dezelfde parts. Geen geen enkel verschil op een range van 60-65 meter. Dat was ook meteen mijn laatste PDI barrel :P. Diezelfde specna barrel is nog steeds in gebruik zelfs.

Maar jij bent op zoek naar 6.01 voor je MTW? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei mata:

Kijk en daar gaat het mis bij, het stukje geduld :p. Maar je hebt wel gelijk. Ik bedoelde trouwens dat x-fire alleen in het Japans is, maar die site lijkt meer aan te bieden dan .org in het verleden, wat alleen maar PDI was.

Trouwens, als je geduld hebt dan zou ik zeker eens kijken naar het lappen van barrels. Lang geleden heb ik eens een test gedaan met een stock specna barrel welke door @Rebelattack gelapt was recht tegenover een PDI 6.05 van dezelfde lengte. In dezelfde replica met exact dezelfde parts. Geen geen enkel verschil op een range van 60-65 meter. Dat was ook meteen mijn laatste PDI barrel :P. Diezelfde specna barrel is nog steeds in gebruik zelfs.

Maar jij bent op zoek naar 6.01 voor je MTW? 

De MTW is in bestelling.(en weg is het geduld haha) Ben alvast aan het bedenken wat ik wil. al  denk ik dat dat al besloten is.

ben wel benieuwd hoe de reaper in de mtw gaat bevallen na 3 jaar een Inferno in een specna arms (met een r-hop edgi 6.01.)

ik heb ergens nog z'n polijstsetje liggen. heb daar ooit mijn madbul 6.01 mee gedaan van mijn 1e specna. Koop nu eigenlijk liever iets dat meteen goed is. al was het
resultaat toen best goed. Dat was in combi met zn SHS bore up setje. 

Maar PDI bestaat nog maar wordt dus "ingehaald" door de huidige markt. 

bewerkt door Patje
Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...