Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Airsoft techneuten help, ik heb mijn Umarex Glock 17 Gen 4 Co2 1.3 jl magazijn laten vallen en nu is de feeding lip gebroken. Nu zie ik overal allerlei feeding lips maar geen Umarex, ik kan wel een service set kopen maar om voor een onderdeel van 6 euro een set te kopen van 29 euro een beetje gekkenwerk. Koop ik liever een nieuwe magazijn en heb ik zat service onderdelen meteen.

Kan iemand mij vertellen welk magazijn er dezelfde onderdelen gebruikt of heeft iemand een alternatief 

grt Frank

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Frank,

Als je naar de VegaForceCompany website gaat (https://www.vegaforce.com/dealers?area=5) kun je een exploded view downloaden van jouw replica en bijbehorende houder. Serie nummer van het onderdeel wat stuk is even noteren en dan een mail sturen naar hun info mail adres (service@vegaforce.com.tw uit mijn hoofd).

Kan je elke onderdeel tot het allerkleinste k*t veertje los bestellen tegen inkoop prijs. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 1-8-2020 om 22:55 zei Joost90:

Hoi Frank,

Als je naar de VegaForceCompany website gaat (https://www.vegaforce.com/dealers?area=5) kun je een exploded view downloaden van jouw replica en bijbehorende houder. Serie nummer van het onderdeel wat stuk is even noteren en dan een mail sturen naar hun info mail adres (service@vegaforce.com.tw uit mijn hoofd).

Kan je elke onderdeel tot het allerkleinste k*t veertje los bestellen tegen inkoop prijs. 

Helaas de veel verkochte Glock 17 gen 4 staat er niet bij, of ik kijk verkeerd. De hele zoektocht naar een onderdeel van 6 euro begint nu een soort gevoel te krijgen wat een k.... replica. ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...