Spring naar bijdragen
Bockelos

[PL] Taiwangun.com

Aanbevolen berichten

Hey gasten,

Heb hier nu 2 keer besteld, eerste keer duurde de verzending niet zolang als de tweede keer maar ongeveer binnen een week bezorgd. Prijzen zijn goed, maar de producten zijn vaak van de wat lagere merken. Voor pistols kom ik hier eigenlijk alleen maar op uit (WE pistols dan).

Nadeel van de site, je kan alles bestellen zonder voorraad te zien, dit zag ik na de tweede bestelling die ik hier deed, product werd pas 5 dagen later überhaupt verzonden vanuit polen. Dus ga er vanuit dat producten er wat langer over kunnen doen.

Voor de rest goede shop, NABV toegevoegd, etc.

EDIT: Voor replica downgrades heb ik hier 1 keer gevraagd en hebben zij niet gedaan, dus ga er vanuit dat je het zelf moet doen. (had replica + spring besteld en in de opmerkingen box gevraagd deze te instaleren) dit doen zij dus NIET.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb hier net het een en ander besteld en er is wel wat veranderd tov de vorige post hier.

Gratis verzenden kon bij mij pas vanaf bijna 300 euro ofzo, ik moest uiteraard de drang weerstaan om mijn order niet tot dat bedrag aan te vullen...  :P

Wat betreft het downgraden heb ik eerst gemaild en ik kreeg als reactie terug dat ze dat zonder extra kosten voor me wilden doen. Ik moest het vermelden in de comment bij de bestelling. Het zal me dus benieuwen of dat allemaal goed gaat. Verder is het dus afwachten hoe snel het allemaal gaat. Daar kom ik nog op terug.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vorige week dinsdag besteld, vandaag (maandag) bezorgd, binnen een week dus. Keurig verpakt en geheel volgens afspraak is de veer vervangen en schiet m'n AA netjes onder de 360. Originele veer is gewoon meegeleverd, de downgrade (dus ook de nieuwe veer) was geheel kosteloos. In de doos zat ook een A4tje met de uitslagen van de FPS test. Verder waren alle extra's ook goed bijgesloten, alles onbeschadigd, ik ben werkelijk heel erg te spreken over deze shop.

HRZvHmt.jpg

zK01YuN.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vorige week dinsdag wat kleine dingetjes besteld bij Taiwangun, maandag bezorgd. De hydration backpacks/molle waren in de aanbeiding. Ik zocht al een tijdje een betaalbare backpack die ik aan mijn vest kon hangen. Ik kwam ze toevallig tegen. 2 stuks van besteld in ATACS FG met 2.5L bladder. Heb je geen MOLLE aan de achterkant dan kun je hem ook als rugzak dragen.

20150202_183406.jpg

20150202_183417.jpg

En omdat ik ze toevallig zag staan en mijn buurman er 1 wilde hebben ook maar 2 stockpouches meebesteld in OD. Of ik hem ga gebruiken weet ik nog niet.

20150202_183650.jpg

Iemand trouwens tips over hoe de bladder schoon te maken? Ik verwacht dat zo uit de doos het water lekker naar plastic zal smaken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nu ook net m'n eerste aankoop bij Taiwangun achter de rug.

en moet zeggen dat ik er best  tevreden over ben,  ik schafte de ARMY R17 aan (klick hier voor de review)

Eerst wat heen en weer gemaild, met vragen, welke steeds correct en snel beantwoord werden in deftig Engels

uiteindelijk m'n order geplaats, waarop ik er zelf een potje van gemaakt had met dubbele bestellingen ed :blink: 

Dus dan toch ook nog ff de telefoon genomen , waarop alles in no time  uitgeklaard was.

m'n bestelling stond met UPS in amper 3 dagen voor m'n deur 

beduidelijk sneller dan Gunfire met hun GLS welke ik nog nooit in 1 week thuis kreeg !

ik kan denk Taiwangun wel aanraden  :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Recent hier de R17 en R29 gehaald. Gewoon snel en clean. Weer een shop om toe te voegen aan mijn suppliers. Binnen 4 dagen in huis met NABV in A4 formaat op de doos. Beetje confronterend om je kop te zien in dat formaat maar het is zoals het hoort hè..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tot nu toe al me spullen hier besteld, zeer tevreden.. op 1 puntje na..

ook downgrade aangevraagd en bij het in elkaar zetten zijn er aantal dingen niet helemaal goed gegaan waardoor me bedrading niet lekker terug is gestopt en kapot gegaan is..
no big deal gelukkig. maar beetje ongemakkelijk als je hier op het veld pas achter komt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...