Crusader Geplaatst 17 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2020 (bewerkt) Ik ben op zoek naar een AK voor mijn zoon. Kerel is nu 15, DUS op naar Belgie. Eerste keer Chambers vontie echt te gek, maar Pa, ik wil een AK. Zodoende de vraag. E&L zou helemaal top zijn. 26 juli 2020 bewerkt door Crusader AAC koppelde hierop terug 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AAC Geplaatst 18 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2020 bijpassende loadouts ook ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crusader Geplaatst 21 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2020 Niet nodig @AAC hij heeft al een Adidas trainingspak en bijpassende gympen ? AAC koppelde hierop terug 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AAC Geplaatst 21 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2020 Zo kan het ook ? Crusader koppelde hierop terug 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crusader Geplaatst 22 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Kan gesloten worden, er is nog een evo bij gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AAC Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Vind die EVO wel een nice design, zit wat tussen AR en MP, hij lijkt me ook erg ergonomisch, is dat ook zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek!
Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.