Christmas Geplaatst 14 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2020 Hallo, nu zijn de regels door het nabv lekker veranderd maar niet echt ten goede voor mij. het probleem is dat mijn HK M27 GBB teveel joules schiet... is er iemand die een idee heeft omdat terug te brengen naar 1.7 voor dmr? mvg John Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rebelattack Geplaatst 14 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2020 kloten met valves, nozzle, rocket valve of een npas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christmas Geplaatst 15 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2020 Zat al naar een npas te kijken maar werkt dat goed? Want leef positieve en negatieve reacties over een npas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joost90 Geplaatst 15 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2020 Ik gebruik een npas nozzle in mijn vfc hk416a5 werkt echt super. Met een inbus sleutel kan je heel precies omhoog en omlaag in fps. Mocht je een aftermarket bolt gebruiken (zparts geloof ik) raad ik wel aan een iets dunnere oring op de nozzle te zetten. Gewoon plastic nozzle gebruik ik overigens. Begadi verkoopt ze goedkoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christmas Geplaatst 16 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2020 Dankje voor je reactie Joost. Heb net een npas besteld en hoop dat ik net zo tevreden zal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek!
Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.