Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hallo mede airsofters,

ik ben nog niet lang bezig met airsoft, na mijn aanschaf van de g&g arp556 ging het toch erg kriebelen al die upgrades. Alleen echter heb ik hier zelf weinig verstand van en zoek ik iemand die dit voor mij zou kunnen doen/tips. Ik ben erachter gekomen dat deze replica niet ideaal is voor buiten skirms aangezien hij geen lange barrel heeft. Zelf weet ik nog niet wat ik leuker vind cqb of outside skirms, dus zou ik graag upgrades nemen die bij beide soort gameplays passen.

als je hier tips over hebt of misschien zelf graag je handen vies wilt maken aan mijn replica laat dit dan weten alsjeblieft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb niet direct tips voor je, struin het form even door zou ik zeggen, de ARP is vaker voor gekomen.

Wat ik je wel direct kan zeggen is dat binnen/buiten niet bepaald word door de lengte van de barrel. Dat maakt namelijk helemaal niets uit in airsoft. Het gaat om de loop kwaliteit, bucking, nub en hopup in dat geval.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@mata
Aha ik dacht dat de barrel daar erg grote rol in speelde. Ik zag jou al eerder goeie antwoorden op dit forum geven. Doe je zelf ook nog sleutelen aan replica’s of ben je daarmee gestopt? Zoja ben je miss geïnteresseerd om dit voor mij te doen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[mention=467]mata[/mention]
Aha ik dacht dat de barrel daar erg grote rol in speelde. Ik zag jou al eerder goeie antwoorden op dit forum geven. Doe je zelf ook nog sleutelen aan replica’s of ben je daarmee gestopt? Zoja ben je miss geïnteresseerd om dit voor mij te doen?
Ik upgrade redelijk wat voor Jan en alleman normaliter, maar Ik ben in ieder geval voor de rest van het jaar even gestopt. :(
Tijdgebrek...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...