Spring naar bijdragen
dennis_boon@live.nl

Gebitsbescherming

Aanbevolen berichten

Beste Leden,

Ik heb een aantal keren aan een skirm mogen deelnemen als gast. Ik heb hier met groot plezier aan meegedaan! Een van die keren is er iemand met een bb op zijn tand geraakt. Zijn tand is hierbij afgebroken, en ik vond het schrikbarend dat dit eigenlijk zomaar mogelijk is in deze toch wel risicovolle sport. Ik ben tandtechnicus en nu bezig met een marktonderzoek. Ik wil weten of gebitsbeschermers in het algemeen al gebruikt worden in deze sport. En ik ben bezig met een onderzoek of er animo is voor professionele en op maat gemaakte gebitsbeschermers. De prijzen van een individueel vervaardigd ‘bitje’ liggen tussen de 40 en 70 euro. Hierbij zijn allerlei uitvoeringen en kleuren mogelijk (denk aan camouflage kleuren, kleuren van een nationale vlag en alle andere denkbare kleuren). Graag zou ik van jullie horen, of hier een markt voor is en hoe jullie hier überhaupt tegen aan kijken?

Met vriendelijke groet,

Dennis

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Dennis, goed bezig! Ik snap zelf niet dat mensen het veld op gaan zonder gebitsbescherming. Ik gebruik een one-tigris mesh mask, gezien dat ook meteen m’n wangen en oren beschermt, en ik dan nog normaal via m’n walkie kan communiceren. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er zijn veel mensen met een vorm van bescherming, ik draag net als hier boven een meahmask, maar ik heb ook een SISU bitje. Deze beide zie je voornamelijk.en uiteraard aan de andere kant degenen zonder.

Er zal vast animo zijn voor op maat gemaakte bescherming, maar die markt is waarschijnlijk klein. Dit is nou net het stukje bescherming waar de meesten niet teveel willen uitgeven. Raar maar waar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...