Spring naar bijdragen
leon1104

zwaardere bbs op rps

Aanbevolen berichten

.30+ is best een brede range, maar in principe zul je zeker rond de .30 makkelijk moeten kunnen laten feeden op 40 RPS. DSG's gaan meestal hier nog een stuk overheen en die trekken het ook, zwaarder als in .40 enzo wordt wel veel moeilijker maar is waarschijnlijk met aftermarket springs en wat minder capaciteit wel mogelijk. Weet je zeker dat het aan je mag ligt? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik gebruik pts 150 en g&p 130 high rps mags. En gebruik 0.32 en 0.30 tippmann bbs. Mijn replica feed wel met 0.20 Maar 0.30 feed die max 30rps.

Ik heb een ssg build geen dsg. Ik weet niet of dat uit maakt lijkt mijn niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmm op die gewichten zou het best moeten lukken om het werkend te krijgen. Het DSG voorbeeld was meer dat op een nog hogere RPS het ook lukt om het te feeden en dat 40 RPS wel hoog is, maar relatief gezien niet het snelst.

Ik kijk vaak ook naar deze spreadsheet: https://drive.google.com/file/d/0B66ssEqnrlGaSzhFOEpudUFBLTA/view?ths=true, daar zie ik dat 45 RPS op .25's voor beide mags prima te doen is en op .4 het wel werkt maar niet optimaal. .3 zal dus gewoon moeten lukken is mijn aanname. Wat je ook kan proberen is of het met een hicap wel lukt, gezien die een veel sterkere spring tension hebben. Btw wat is het probleem, heb je double feeds of mis feeds?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei leon1104:

Hi cap lukt helemaal niet . Op 0.30 feed die een paar bbs. Daarna alleen maar missfeed. Fps is juist en heb geen dubble feeding.

Okey, als je op de mids (en hi cap) ook moeite hebt om de lichtere gewichten te feeden dan zou ik zeggen dat er op deze hoge RPS iets mis gaat in de tappet plate timing, oftewel de nozzle staat niet lang genoeg naar achter om de bb te feeden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...