Spring naar bijdragen
Joost90

Edge 2.0 "bolt catch" gebroken

Aanbevolen berichten

Op het moment out of stock maar anders zou dit wel moeten passen lijkt me: https://www.ak2m4.co.uk/internal-parts/gearboxes-complete/ec-complete-gearbox-qd-v2-rear

De gearboxes uit de One serie zullen dezelfde afmetingen hebben als de Orion. Behalve dat deze ook nog het palletje heeft voor de bolt catch. Weet alleen niet of dat in die body ook weer werkend is te krijgen aangezien daar een iets ander systeem in zit. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei Solstice:

Op het moment out of stock maar anders zou dit wel moeten passen lijkt me: https://www.ak2m4.co.uk/internal-parts/gearboxes-complete/ec-complete-gearbox-qd-v2-rear

De gearboxes uit de One serie zullen dezelfde afmetingen hebben als de Orion. Behalve dat deze ook nog het palletje heeft voor de bolt catch. Weet alleen niet of dat in die body ook weer werkend is te krijgen aangezien daar een iets ander systeem in zit. 

Ik denk dat ik toch liever even doorzoek naar de Orion shell. Maar wel bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Let er wel op de Orion shells zijn echt troep, ze breken blijkbaar best snel ook al is het niet heel consistent, oftewel de ene productie is waarschijnlijk beter als de ander. Ik weet niet hoe de compatibiliteit is van de Dytac replica's, maar als Lonex past is dat een veel betere optie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Rebelattack:

Let er wel op de Orion shells zijn echt troep, ze breken blijkbaar best snel ook al is het niet heel consistent, oftewel de ene productie is waarschijnlijk beter als de ander. Ik weet niet hoe de compatibiliteit is van de Dytac replica's, maar als Lonex past is dat een veel betere optie.

Oh dat is interessant... iemand al eens een lonex shell geprobeerd in een edge?

Ik moet wel zeggen dat dit de eerste orion shell in een edge serie replica is waar ik problemen zie. En opzich zie ik er best wel wat voorbij komen. Paar maandagochtend modellen misschien?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Joost90:

Oh dat is interessant... iemand al eens een lonex shell geprobeerd in een edge?

Ik moet wel zeggen dat dit de eerste orion shell in een edge serie replica is waar ik problemen zie. En opzich zie ik er best wel wat voorbij komen. Paar maandagochtend modellen misschien?

Ik zit op 2 fb pagina's voor specna en heb daar toch wel wat modellen langs zien komen waar ondanks de radius in de cylinder window de shell daar is gebroken, maar ik moet wel toegeven de laatste tijd zie ik er niet zoveel meer. Dus mogelijk waren dit voornamelijk de eerste modellen. Het was misschien ook meer als interessant alternatief gezien de Orion is uitverkocht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deze wil ik ook altijd nog een keer proberen. Is in het Specna Arms topic al een keer voorbij gekomen dus het past wel in de oudere modellen. 

Misschien moet ik het er maar op gokken er er een in de Edge E03 proppen. 

Leuke is dat hij cheap is en je wel een microswitch als trigger hebt.

https://www.airsoft-entrepot.fr/catalog/product/view/id/8827/s/atm-xtra-precision-coque-de-gearbox-v2-qd-r/category/481/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 8-6-2020 om 15:39 zei Solstice:

Deze wil ik ook altijd nog een keer proberen. Is in het Specna Arms topic al een keer voorbij gekomen dus het past wel in de oudere modellen. 

Misschien moet ik het er maar op gokken er er een in de Edge E03 proppen. 

Leuke is dat hij cheap is en je wel een microswitch als trigger hebt.

https://www.airsoft-entrepot.fr/catalog/product/view/id/8827/s/atm-xtra-precision-coque-de-gearbox-v2-qd-r/category/481/

Zijn trouwens nog vervangende mosfets van jefftron voor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...