Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen,

Ik heb sinds een tijdje deze sexy beast de APR 9 G&G , hij schiet uit de doos al 1 Joule dus dat is al 80% van wat mag.

Graag zou ik hem willen upgraden, heeft er iemand tips of lijst met welke producten ik het best kan gebruiken.

Alvast Bedankt.

Groet John 

20200130_184508.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hallo Iedereen,

Ik heb sinds een tijdje deze sexy beast de APR 9 G&G , hij schiet uit de doos al 1 Joule dus dat is al 80% van wat mag.

Graag zou ik hem willen upgraden, heeft er iemand tips of lijst met welke producten ik het best kan gebruiken.

Alvast Bedankt.

Groet John 

20200130_184508.thumb.jpg.d75aa6221761d084ebd0e2179c3ee1ef.jpg

Wat vind je dat er beter kan?

1J is prima (268fps met .3) , ja je kunt hem naar de 1.1 (281fps met .3) trekken, maar veel levert dat niet op. Te ding op de 1.2J (294 FPS met .3) word afgeraden. Niet iedere chrono geeft dezelfde waardes en ook zaken als temperatuur en luchtvochtigheid spelen mee. Houd dus marge.

De eerste upgrade waar je waarschijnlijk ook direct het meest verschil in ziet is een betere bucking. Bijvoorbeeld een Maple Leaf super met concave nub.

En mbt ombouwen naar HPA wat je elders vroeg. Reken maar snel op zo'n 300+ voor de engine, 150 voor regulator en 50 voor een tank.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei bruggeman:

Ik zou er nog wel een andere stock op willen zetten, 

Maar ik ben echt een noob op dat gebied , wat kan ik veranderen en wat niet.

Op zicht ziet dat ding er eigenlijk best goed uit, je kan zelf 's gaan googlen op PDW 556

Wat ik er nu zo aan mis zie is die foregrip en suppressor.

Die foregrip zou ik al 's vervangen  door een handstop evt barricade model miss.

Denk dat je suppressor nu al voor de looks is , zit geen lange innerbarrel in he ?

maar die zou ik vervangen door een replica model van een bestaande suppressor deze ziet er wel erg airsoft ish uit, of eventueel een muzzle break of zo.

De stock zou ik niet vervangen, vind ik net erg mooi, evt een korte m-lock rail voor een wat meer "tacticoole" look 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei bruggeman:

de suppressor werkt een klein beetje maar het meeste lawaai komt weg bij de shimming en de snelheid van de motor ( deze wijsheid heb ik van @Mata).

Idd ja , der is wel een video te vinden op YT van een gast die dat helemaal tot in den treure heeft uitgetest, best wel interessant eigenlijk.

Wat de accessoires betreft, zul je meestal het mooiste resultaat hebben wanneer je gebruikt maakt van repros van bestaande modellen, vind ik.

Maar das ook maar mijn mening, omdat ik zelf meer milsim minded ben, die BMC stubby is miss toch nog niet zo mis bij nader inzien.

Je moet er vooral ook mee doen wat je zelf mooi vind.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Graag zou ik willen zeggen dat het duidelijk is maar helaas  zit ik nog niet zolang in de wereldje van de externals and internals.

Repros van bestaande modellen ?

BMC Stubby ?

Klinkt alsof ik een echte NOOB ben en dat klopt ook 😉...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat de internals betreft moet je echt bij @mata zijn, ben ik zelf ook ni zo in thuis.

De externals is vooral een kwestie van looks, verandert geen hol aan het werken van je replica, wil je daar aan gaan werken, kan je best eerst wat gaan Googlen, naar referentieplaatjes, zodat je bv niet iets aanschaft wat je nadien toch niet zo mooi vindt.

BMC  = BCM (dyslectisch schrijffoutje van mij  😁) en hier bv de RS (Real Steel) versie van jouw stubby grip.

Citaat

Repros van bestaande modellen 

Replica's, van echte accessoires, hieronder bv enkele replica suppressors van RS modellen.

De Knight Armament QD

image.png

Surefire SOCOM RC-556

image.png

AAC M2000

image.pngAC

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...