Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Handige Airsoft techneuten,  Ik heb een probleem met mijn Specna SA-A01. na het inbouwen van een mosfet is mijn replica van 330 fps gedaald naar 100 fps. Ik heb meerder keer de gearbox uit elkaar gehaald en de druk in de cylinder is goed deze verliest geen druk als ik hem handmatig test, ik heb het idee dat ik wat vergeten ben of over het hoofd zie. Wie o wie kan mij de goede kant op sturen. Het lijkt erop dat ergens tussen de hopup en de gearbox iets mis gaat, waar moeten ik zoeken voor mijn druk verlies.

grt Frank

voor alle duidelijkheid het het gaat hier om een AEG, maar dat hadden jullie al door denk ik😀

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey Frank. Heb je de airseal met nozzle getest? En Dan ook met de nozzle naar voren zoals dat normaliter bij een schot gebeurd?

Check ook of de hopup goed naar de gearbox toe staat. Kijk bv naar verschil in FPS wanneer je het magazijn naar voor en achter forceert. Als je de hopup niet vast op zijn plek heb maakt de positie van het magazijn namelijk ook uit als je iets van consistentie en airseal wilt behouden.

Verder alleen een Mosfet geplaatst? Welke?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei mata:

Hey Frank. Heb je de airseal met nozzle getest? En Dan ook met de nozzle naar voren zoals dat normaliter bij een schot gebeurd?

Denk dat daar het probleem ook zit, denk dat er met in elkaar zetten er een O ring vermist is geraakt, tussen / in de nozzle of rond de Hopup heb ik namelijk helemaal geen O ringen zitten. Kan jij even een idee geven waar sowieso er seals moeten zitten??

Check ook of de hopup goed naar de gearbox toe staat. Kijk bv naar verschil in FPS wanneer je het magazijn naar voor en achter forceert. Als je de hopup niet vast op zijn plek heb maakt de positie van het magazijn namelijk ook uit als je iets van consistentie en airseal wilt behouden.

Verder alleen een Mosfet geplaatst? Welke?   geen bekend groot merk of zo Nuke-Mos-007 bij com-bat airsoft gekocht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Verlies je ook lucht door de feedtube? Als je de replica op de kop houd en een blaadje op de hopup legt. Word die omhoog geblazen dan heb je geen seal tussen bucking en nozzle.

Heeft deze nozzle een oring? Ik heb deze combi van cylinder en nozzle volgens mij maar 1x eerder gezien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beste techneuten, ik kan wel door de grond zakken. Morgen maar even naar de oogarts.........wat gebeurt als je ft/s omrekend naar m/s precies 328 vs 100........conclusie deze airsofter heeft en hele wijze les geleerde altijd even kijken of je chrono nog wel op de juiste instelling staat. Ik wil iedereen wel even hartelijk bedanken voor de goede adviezen. Nu snel de boel eens helemaal in elkaar zetten en kijken wat er gebeurt en dan van de week maar de gearbox gaan shimmen en de mosfet weer inbouwen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dutch_aussie:

Beste techneuten, ik kan wel door de grond zakken. Morgen maar even naar de oogarts.........wat gebeurt als je ft/s omrekend naar m/s precies 328 vs 100........conclusie deze airsofter heeft en hele wijze les geleerde altijd even kijken of je chrono nog wel op de juiste instelling staat. Ik wil iedereen wel even hartelijk bedanken voor de goede adviezen. Nu snel de boel eens helemaal in elkaar zetten en kijken wat er gebeurt en dan van de week maar de gearbox gaan shimmen en de mosfet weer inbouwen.

Ach ja niet zo erg als er achter komen dat je weken met .30 hebt zitten testen (voor nieuwe regels) en maar niet begrijpt waarom je een lage FPS hebt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...