Spring naar bijdragen
Siem1964

Bolt release

Aanbevolen berichten

34 minuten geleden zei mata:

De bovenkant schuif je onder het hendeltje ter hoogte van het gaatje, van links naar rechts. Dan rondje om het pinnetje en dan het gebogen stukje naar beneden drukken en het gaatje in.

Ok thanks, ik ga het proberen. Het hendeltje moet onder de pin blijven die je er boven ziet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei Dutch_aussie:

Het is even klooien, maar het stelt niet veel voor. Ik heb het schuifje helemaal naar onder gedrukt toen de veer er achteraan en toen was er net buiten de gearbox shell wat ruimte om hem er onder te krijgen. Gaat je vast wel lukken

Hi dank je voor de tip. Ik hoop deze week tijd te vinden om de replica te openen, is altijd wel even een dongetje om tijd vrij te maken 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 23-9-2019 om 19:04 zei Dutch_aussie:

Hoi Siem, is het wel gelukt met de boltrelease????? is de gearbox toevallig uit een Specna, ziet erna uit dat ik dezelfde heb. De schuif om bij de Hopup te komen blijft sowieso niet open staan, bij mijn beide Specna's ook niet

Hij heeft inderdaad een Specna. Bij een Specna blijft die schuif/bolt juist wel open staan en kun je hem via de bolt release aan de andere kant van je replica weer sluiten. Vind dat één van de kleine dingen die Specna's zo leuk maken.

Dus je zou jouw Specna's eens na moeten kijken waarom de bolt niet open blijft staan :D 

Edit: De bolt is dus alleen functioneel bij de ONE series. #huilen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Solstice, ga eens kijken waarom de mijne niet werkt, bij de nieuw Specna Edge werkt het zeker niet. Te minste wederom dan 😁bij de mijne niet. Ik heb nu eerste een ander probleem op te lossen, beetje drukverlies.......... 332 naar 100 waar gaat het mis is de grote vraag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hoi Solstice, ga eens kijken waarom de mijne niet werkt, bij de nieuw Specna Edge werkt het zeker niet. Te minste wederom dan bij de mijne niet. Ik heb nu eerste een ander probleem op te lossen, beetje drukverlies.......... 332 naar 100 waar gaat het mis is de grote vraag.
Lijkt me dat het gewoon moet werken op een Edge. Of ze moeten er spontaan mee gestopt zijn sinds de nieuwe receivers.

Vwb je FPS probleem zie mijn reactie op ACN.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Rebelattack:

EDGE heeft geen werkende bolt release btw, blijft niet naar achter staan zoals op de ONE.

Dat kan ik bevestigen, het palletje met veertje waar deze thread mee begon zit niet op de orion gearbox in de edge serie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...