Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hai,

ik ben Marcel Simons, 55 jaar en woonachtig in Zuid-Limburg. Airsoft had al een hele tijd mijn interesse, omdat het aansluit bij het spel dat ik als kind het liefst speelde: soldaatje. Eind vorig jaar voor het eerst met een aantal vrienden gaan airsoften met huurkits, en meteen verkocht. Via Airsoftmarkt een leuke set van AEG (Specna Arms M4, weet helaas niet het exacte type) en side arm (CZ 75 P07) op de kop kunnen tikken. Inmiddels nog een Glock S17 (CO2) en Sig Sauer P226 (AEP) toegevoegd aan mijn arsenaal met de Specna Arms SA-G01(M4A1 + M203) boven aan op mijn verlanglijstje. Ik ga helaas niet zo vaak naar skirms als ik zou willen, maar ja, ik geniet van elke skirm die ik wel kan gaan. Ik heb momenteel een probleempje met mijn M4, dus als iemand zich geroepen voelt....ik kan eventueel een filmpje toevoegen van mijn probleem (heeft te maken met de release van de bolt die de hop up afschermt). Ik ben tot nu toe met het team Leafs & Lions ctief gewest in Landgraaf, en een paar keer bij Unit 13 in Sittard. Nou tot zo ver mijn voorstelrondje. Wellicht zien we ons en indien je me wilt helpen bij mijn probleem: graag.

Groetjes

Marcel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hai, leuk te zien dat op Airsoft geen leeftijd staat.

Wat is er juist mis met je bolt plate ?

En de SA-G01 heb ik, erg indrukwekkend model met die M203 deraan, alhoewel ik denk dat het voor airsoft gameplay alwel snel gaat hinderen (zwaar)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom Marcel! 

Zoals bij velen begint het met een potje met een huurkit en is het daarna meteen raak. De verslaving zet in. 

M.b.t. de replica op je verlanglijst: Die M203 mag er in Nederland wel onder hangen, je mag er echter geen gebruik van maken op Nederlandse velden.

Voor je probleem met je Specna ben je hier aan het goede adres. 

We hebben een topic gewijd aan deze mooie replicas en er is op dit forum kennis genoeg aanwezig. Dus post hier of daar je probleem en dan gaan we eens kijken wat we voor je kunnen doen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 3-9-2019 om 21:46 zei AAC:

En de SA-G01 heb ik, erg indrukwekkend model met die M203 deraan, alhoewel ik denk dat het voor airsoft gameplay alwel snel gaat hinderen (zwaar)

Hoi, ik zal een foto sturen maar dan moet ik mijn replica weer ff uit elkaar halen. Ik had een foto maar die ben ik kwijt. Komt er op neer dat een veertje aan re zijde vd gearbox niet goed zit. Moeilijk uit te leggen omdat niet weet hoe elk onderdeel heet. Helaas nog geen tijd om replica uit elkaar te halen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 6-9-2019 om 14:57 zei Siem1964:

Hoi, ik zal een foto sturen maar dan moet ik mijn replica weer ff uit elkaar halen. Ik had een foto maar die ben ik kwijt. Komt er op neer dat een veertje aan re zijde vd gearbox niet goed zit. Moeilijk uit te leggen omdat niet weet hoe elk onderdeel heet. Helaas nog geen tijd om replica uit elkaar te halen.

Op 3-9-2019 om 21:46 zei AAC:

Hoi 

Eindelijk heb ik mijn foto's gevonden. Dit is het veertje dat ik bedoel, dat zorgt er voor dat de bolt weer terug springt bij release. Ik zet ook foto's van mijn replica bij, weet iemand welk type het is van Specna Arms?

20190116_205423 - kopie.jpg

20190116_211901 - kopie.jpg

DSC_2497 - kopie.JPG

DSC_2501 - kopie.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...