Spring naar bijdragen
Dutch_aussie

Welke lengte accu

Aanbevolen berichten

Wederom een vraag van de newbie, hoe kom ik er achter welke lengte accu ik moet hebben voor een Specna Arm edge RRA, ik zit de hele ochtend al te zoeken maar ik kom geen steek verder. Hoogstwaarschijnlijk ben ik niet blond genoeg om de meest domme vraag op de juiste wijze te formuleren. Wel weet ik dat de gekke tamiya connector er af moet vanwege de hoge stromen die er kunnen lopen, maar komt door mijn beroeps achtergrond. Dat ik een Specna ga aanschaffen als eerste replica dat is 99%.

Stel ik meteen even de tweede vraag wat zou ik nog kunnen doen ,zonder te hoge kosten, om de eventuele prestatie te verhogen. Ik zie allerlei flathop rhop stellingen voorbij komen maar de bekende bomen door het bos niet meer kunnen zien is nu wel bereik😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ga naar hobbyking.com, zoek op turnigy 2S Airsoft . Filter dan op de EU warehouse en afhankelijk van welke stock je wilt gebruiken pak je 2000mah (standaard sopmod stock) of 1200mah bij iedere andere stock die minder ruimte heeft of waar je de accu kwijt wilt in de buufertube (dat laatste doen de meesten van ons). Ze komen in butterfly / nunchuck varianten en normale stick (1 blok). In het geval van 1200mah is de laatste aan te raden.

Verder is er nog 1 ding om rekening mee te houden en dat is de C-rating. Hoe hoger de C hoe meer deze kan leveren aan piek spanning. Volgens mij zijn de goede er in 25-50C, maar er staan ook lagere tussen met bv 10-20C. De eerste wil je gebruiken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...