Spring naar bijdragen
tvb

Functie two point Sling lus?

Aanbevolen berichten

Hoi Elites,

Ik heb via Ali een mooie two point sling besteld:

IMG_2697.jpg

Maar waar dient die fixed lus rechts onderin¬†op de foto voor? Ik kan deze lus niet groter of kleiner maken en er passen maar 3 vingers (zonder handschoen) in..¬†ūü§Ē

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zit die lus er niet zodat je snel de lengte kan aanpassen? een quickadjust iets?

Let me know, zat zelf ook te kijken naar zo'n sling maar wilde wel iets waar je snel korter en langer kon maken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei tvb:

Nee die lus zit vastgenaaid. De andere twee lussen kan je stellen.

Aih,, dan weet ik t ook niet. Enige logische voor mij was om hem via die lus te trekken hij versteld

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik moet wel zeggen de mijne is verstelbaar met die lus maar niet gemakelijk. Als in losser zetten is easy vastzetten moet met 2 handen. Zodra ik kan ga ik upgraden naar een ferro concepts slingster.
Ik heb zelf een TMC Haley cloon en die werkt voor mij super!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben wel benieuwd waarom er door jullie gekozen wordt voor een 2 point sling?

Ik ben ooit begonnen met een 1 point sling en heb later zelf een soort strap met haak gemaakt die door mijn vest over mijn rechter schouder loopt. Hij zit zo hoog mogelijk zodat ik mijn buks nog fatsoenlijk tegen mijn schouder kan zetten en zodra ik hem laat vallen hij niet tegen mijn bovenbenen ligt te bungelen. Ik kan hem zo vrij snel weghangen als ik een kleine ruimte in moet met mijn pistol.

Enige nadeel is dat er aan je vest wordt getrokken zodra hij hangt. Daarom zou ik wel een keer een 2 point willen proberen.

De grote jongens gebruiken volgens mij ook allemaal 2 point slings dus het moet haast wel handig zijn alleen ontgaan de grote voordelen ervan mij een beetje.

Edit: Op Reddit al wel het een en ander gelezen. Ga er toch maar eens een proberen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die vaste lus is idd een handgreep om snel de lengte van je sling kunnen aan te passen, lijkt me ook dat je met deze snel van 2-point naar 1 point kan gaan zoals bij de MS3 idd

zelf heb ik zo'n VTAC padded replica, werkt wel goed moet ik zeggen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 30-7-2019 om 08:13 zei mata:
Op 29-7-2019 om 21:03 zei dwarf_ts13:
Ik moet wel zeggen de mijne is verstelbaar met die lus maar niet gemakelijk. Als in losser zetten is easy vastzetten moet met 2 handen. Zodra ik kan ga ik upgraden naar een ferro concepts slingster.

Ik heb zelf een TMC Haley cloon en die werkt voor mij super!

De tmc haley kloon heb ik ook liggen, maar het stukje waar de strap op de padding overgaat vertrouw ik niet zo. Is puur persoonlijk ik het durf het gewoon niet. En vind de strap zelf ook best dun.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
De tmc haley kloon heb ik ook liggen, maar het stukje waar de strap op de padding overgaat vertrouw ik niet zo. Is puur persoonlijk ik het durf het gewoon niet. En vind de strap zelf ook best dun.
Heb je helemaal gelijk in, maar het is sterker dan het oogt. Ik gebruik hem inmiddels een half jaartje aan mijn 416 en MK18. Niet de zwaarste, maar ook zeker niet de lichtste replica's.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch ge√Įntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...