Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik zou als eerste geen hi caps nemen maar mids gezien de hicaps ratelen als sambaballen en dus iedereen je hoort aankomen.

@Dutch_aussie om wat meer info te geven, dezelfde als je replica kopen is niet een must, het betekent niet altijd alsof ze goed werken. De specna STANAG kopien zijn bijvoorbeeld helemaal niet zo goed. In de oudere Specna modellen passen de ARES mid caps goed, wil je liever iets correct dan zijn de CYMA STANAG een goeie optie en wil je wat moderner dan zijn de D-DAY pmags een goeie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb de D-DAY Pmags in micap en highcap. 

Ik speel met de midcaps en heb een highcap bij me voor het geval ik alle midcaps leeg zou hebben of als backup voor een teamgenoot. 

Omdat die magazijnen van kunststof zijn rammelt de highcap bijna niet en zeker niet als hij helemaal vol zit.

Ik zou desalniettemin voor midcaps kiezen. Dat wieltje draaien bij een highcap wordt je heel snel zat. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...