Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ik ben  een newbie op airsoft gebied maar geen onbekende met de schietsport, zowel met vuurwapens als met handbogen. Ik ben een amateur traditioneel handboog bouwer en ben altijd opzoek naar nieuwe uitdagingen en hobby's. 
Vooral de techniek achter de hobby's is wat mij altijd weer triggert om in een nieuwe hobby te duiken. Ben hoogstwaarschijnlijk niet de jongste beginnende airsofter maar wel iemand die sportief genoeg is om mee te kunnen doen.
Ik heb de aanvraag voor lidmaatschap voor de bond en dergelijken nog niet de deur uit gedaan, ik wil eerst zoveel mogelijk informatie verzamelen om de juiste beslissing te kunnen nemen voor de aanschaf van mijn eerste replica. 
Ik hoop in dit forum met jullie hulp de antwoorden te kunnen vinden .

grt Frank

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ik geloof wel dat ik voor de bekend M4 achtige ga, ik probeer alleen erg te ontdekken wat er aan upgrade mogelijkheden zijn en wat ik allemaal zelf kan doen, mijn achtergrond met techniek is ruim als ik kijk naar mijn hobby geschiedenis `( RC auto's, drones en slotrace auto's ) en ben niet bang op iets uit te proberen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb alles vooral hier geleerd en wat how to's gekeken op YouTube. Het was voor mij ook gewoon een kwestie van er aan beginnen en als het niet lukt het hier weer vragen. Trail and error. 

Veel mensen vinden het M4 platform saai omdat zoveel mensen het hebben maar daarom zijn er ook gigantisch veel onderdelen en is er veel kennis te delen. 

Zelf alles doen is uiteindelijk veel leuker en vooral goedkoper dan het laten doen. Wat ik er vooral fijn aan vind is dat ik snap wat er in mijn replica gebeurt zodra ik de trekker overhaal en wat de gevolgen zijn van bepaalde aanpassingen. 

Ben echt blij dat ik meteen zelf ben begonnen met techen en het niet heb uitbesteed. Maar als voormalig automonteur kon ik ook niet anders vond ik 😉

En als ik replica advies zou moeten geven.... Specna Arms! 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...