Spring naar bijdragen
Gerko de Vente

specna arms outer barrel removal

Aanbevolen berichten

Hey Gerko,

Goed je hier te zien in navolging van ons gesprek op WhatsApp.
In het Specna Arms Topic is ook nog een hoop info te vinden voor je over deze replica's en als je het leuk vindt kun je je altijd even voorstellen in het voorsteltopic.

Ik plaats hier ook nog maar even de foto die je stuurde m.b.t. de ring die los moet.
Ik heb hier zelf nog nooit mee gewerkt maar wellicht iemand anders hier wel.

on1xf2A.jpg

Mijn beste gok zou zijn dat eerst de pin eruit moet en de ring daarna gedraaid moet worden in de richting van de rode pijl.

De uppers die ik heb van Specna hebben allemaal normale draad dus als je de replica met de loop naar het plafond laat wijzen moet je de ring losdraaien als een cola fles zou ik zeggen.

Het is over het algemeen allemaal aluminium dus een beetje voorzichtigheid is wel goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aan de AR wrenches die ik heb zit er een met een punt. Die steek je in een van de gaten en draaien maar.

De buitenste ring trekt de rail om de binnenste. De binnenste ring zit om het schroefdraad van de receiver.

Hoe dan ook ben je behoorlijk wat kracht nodig, dat was met mijn a07 wel het geval. Nu is ie omgedoopt naar een MK18 a la A03.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...