Spring naar bijdragen
tvb

[NBB] Verschil TM Mk23 en STTI St23?

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een leuke Non-BlowBack pistol en heb mijn oog laten vallen op de Tokyo Marui Mk23 echter werd ik door @Rebelattack gewezen op de STTI St23 als (beter) alternatief..

Ik kende deze nog niet, dus daarom de vraag. Wat is het verschil tussen deze twee en waarom zou ik de een boven de ander moeten kiezen?

TM Mk23:

2fc9faf6f63ceb5083a983b9fb45e010.jpg

STTI St23:

0a15e183efc492b189cd1ad206598ecc.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat vooral ook al zijn dat weer lekker NL prijzen, gezien hij 140 pond is in Engeland, laten we dus ruim nemen 180 euro zeggen met shipping. STTI is natuurlijk namaak dus je hebt kans op een melon, maar relatief gezien kan er niet veel fout gaan doordat het een NBB is, daarbij wil je die krengen toch wel upgraden. Silencer van STTI verlengt de inner barrel ipv stiller te maken, maar de andere silencer kun je dus wel weer los kopen. Meeste pakken ook STTI mags door de iets hogere FPS output vanwege wss valves. Al met al kun je van de STTI voor 150 euro klaar zijn met 3 mags en wat upgrades.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dat vooral ook al zijn dat weer lekker NL prijzen, gezien hij 140 pond is in Engeland, laten we dus ruim nemen 180 euro zeggen met shipping. STTI is natuurlijk namaak dus je hebt kans op een melon, maar relatief gezien kan er niet veel fout gaan doordat het een NBB is, daarbij wil je die krengen toch wel upgraden. Silencer van STTI verlengt de inner barrel ipv stiller te maken, maar de andere silencer kun je dus wel weer los kopen. Meeste pakken ook STTI mags door de iets hogere FPS output vanwege wss valves. Al met al kun je van de STTI voor 150 euro klaar zijn met 3 mags en wat upgrades.

Voor €40 kan je je een keer een defect permitteren natuurlijk!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat de bouwkwaliteit van de tm goed genoeg is om deze te overwegen en stock te laten tov een stti kopen en upgrades/geld erin pompen voor mogelijk mininieme winst. Misschien ook een eerst zoeken achter een 2hands tm waar niet/ weinig aan gepruld is? Wil er wel bij zeggen dat de mk23 niet meteen upgrades vereist tenzij je meteen zware bb's wilt kunnen hoppen of een hogere fps zoekt. Het blijft een sidearm 😛

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Natuurlijk is een TM relatief stock beter dan een stock STTI, maar om nou te zeggen dat je er minimale winst uit haalt middels de upgrades daar ben ik het niet mee eens. Goede barrel, TDC cover, ML bucking en je hebt gewoon een super replica voor een stuk minder als een TM, terwijl je bij een TM uiteindelijk ook vergelijkbare upgrades wil installeren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei tvb:

Of even wachten op de nieuwe NBB van Novritsch...

Als ik die ook nog koop begin ik echt op een Novi-fanboy te lijken🤭
Maar wel een goed punt idd. Ben wel benieuwd wat hij gaat maken.
Heb alleen net 2 nieuwe G18's gekocht samen met@mattiB dus voorlopig hoef ik nog even geen nieuw pistol.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...