Unisol Geplaatst 3 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 AEG versie KWA GBBR KJ-works Mvg Roy AKA Smitty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AAC Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 nice Unisol koppelde hierop terug 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Unisol Geplaatst 3 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 (bewerkt) De aanwezige verzameling van KL replica's 14 juli 2021 bewerkt door Unisol AAC koppelde hierop terug 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevin1988 Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Waar heb je de front bipod/grip vandaan? En zit er een plaatje tussen de fixed front sight en de handguard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Unisol Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 1 uur geleden zei Kevin1988: Waar heb je de front bipod/grip vandaan? En zit er een plaatje tussen de fixed front sight en de handguard? De front grip is origineel en heb ik bij een partij parts gekocht via MP. Wat bedoel je met plaatje?? Dat wat je ook hebt met de kunststof M16 of standaard M4 handguard hebt?? Mvg Roy aka Smitty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevin1988 Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 19 uur geleden zei Unisol: De front grip is origineel en heb ik bij een partij parts gekocht via MP. Wat bedoel je met plaatje?? Dat wat je ook hebt met de kunststof M16 of standaard M4 handguard hebt?? Mvg Roy aka Smitty Yes het (ronde) plaatje achter de fixed front sight, die van een r.i.s rail past niet in deze vandaar de vraag of er wel wat zit of dat het een "floating" rail is. En de grip, dacht ik al. Heb al aan mn kennis gevraagd of hij wat kan regellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Unisol Geplaatst 10 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 5 uur geleden zei Kevin1988: Yes het (ronde) plaatje achter de fixed front sight, die van een r.i.s rail past niet in deze vandaar de vraag of er wel wat zit of dat het een "floating" rail is. En de grip, dacht ik al. Heb al aan mn kennis gevraagd of hij wat kan regellen. Zit geen plaatje achter de front sight. Niet nodig. Is een free float rail. Mvg Roy aka Smitty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Youri Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Kunnen jullie deze nog maken ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Unisol Geplaatst 30 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 Op 28-4-2021 om 21:33 zei Youri: Kunnen jullie deze nog maken ? Wat bedoel je met kunnen jullie dit nog maken?? Mvg Roy aka Smitty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Unisol Geplaatst 14 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2021 (bewerkt) Kleine update. Nieuwe barrel extenders laten maken om een nog meer natuur gertouwe replica te maken. Goed gelukt al zeg ik het zelf Mvg Roy aka Smitty 14 juli 2021 bewerkt door Unisol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wellwell12 Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 @Unisol Ik zou graag willen weten waar je al de onderdelen hebt kunnen kopen? Nergens kan ik de onderdelen voor een Colt C8 vinden. Hoor graag van je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Unisol Geplaatst 13 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 1 uur geleden zei Wellwell12: @Unisol Ik zou graag willen weten waar je al de onderdelen hebt kunnen kopen? Nergens kan ik de onderdelen voor een Colt C8 vinden. Hoor graag van je Als je tijd hebt, kom 14-11-21 naar de airsoftmarkt in Geldermalsen. kan ik je er alles over vertellen. Mvg Roy aka Smitty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Unisol Geplaatst 17 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 Op 13-11-2021 om 10:23 zei Wellwell12: @Unisol Ik zou graag willen weten waar je al de onderdelen hebt kunnen kopen? Nergens kan ik de onderdelen voor een Colt C8 vinden. Hoor graag van je Nog geweest?? Mvg Roy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Unisol Geplaatst 8 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari (bewerkt) Nieuwe lower binnen gekregen voor de C8NLD build Me a happy camper. Mvg Roy 8 februari bewerkt door Unisol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoranVersteen Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart Hee unisol, super mooie build man! Heb je toevallug ook een parts list? Zou het graag ook willen maken! Alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Unisol Geplaatst 26 maart Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 42 minuten geleden zei JoranVersteen: Hee unisol, super mooie build man! Heb je toevallug ook een parts list? Zou het graag ook willen maken! Alvast bedankt Heb geen online lijst en alles word op bestelling gemaakt. Indien je alle files zou willen hebben, dan kun je contact op nemen met Manuel van de Weijer via FB Mvg Roy aka Smitty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redfox Geplaatst Zaterdag om 08:57 Rapport Share Geplaatst Zaterdag om 08:57 (bewerkt) Hoi Roy Smitty, Ik weet niet of dit de juiste weg is voor mijn vraag, maar zou jij contact met mij kunnen opnemen i.v.m. de C7 rail van Colt?? Mvg, Redfox Zaterdag om 14:04 bewerkt door Redfox Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Unisol Geplaatst Zaterdag om 12:39 Auteur Rapport Share Geplaatst Zaterdag om 12:39 3 uur geleden zei Redfox: Hoi Roy Smitty, Ik weet niet of dit de juiste weg is voor mijn vraag, maar zou jij contact met mij kunnen opnemen i.v.m. de C7 rail van Colt?? 0653672497. Mvg, Redfox Misschien niet heel handig om hier op de forums je telefoon nummer er bij te zetten PB had ook gekunt of neem ffies contact op via hier---> https://www.facebook.com/Colt-C7-C8NLD-Airsoft-Owners-Group-954691304687780 Dat is de pagina die bij uitstek geschikt is ivm vragen oid over de airsoft C7/C8NLD Mvg Roy aka Smitty Redfox koppelde hierop terug 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek!
Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.