Spring naar bijdragen
Gryphon

Nieuw management :)

Aanbevolen berichten

Ha knallers!

Zoals jullie misschien hebben gemerkt ben ik de afgelopen anderhalf jaar niet meer zo actief geweest op Airsoft Elite. Überhaupt niet met airsoft. Sterker nog, ik heb begin dit jaar al m'n gear verkocht en zelfs m'n Tokyo Marui SCAR-H drama build godzijdank terug kunnen verkopen aan Kingdom of Airsoft. Kortom: ik ben ermee gestopt en dit forum kreeg niet meer de liefde en aandacht die het verdiende. Dat vertaalde zich — geheel begrijpelijk — naar minder updates aan en activiteit op het forum.

En toen was daar begin deze maand opeens Tristan, die vroeg of hij het stokje misschien mocht overnemen, omdat hij ook dondersgoed aanvoelde dat ik er geen energie meer in stak 😁Voorwaarde voor een nieuwe beheerder is dat deze enige ervaring met web development 1337 h4x0r moet zijn en dat zit bij TVB gelukkig wel goed. Sinds hij de FTP gegevens heeft gekregen heeft-ie meteen wat lang opgestapelde forum updates geïnstalleerd en de signatures weer gefikst. Goed begin dus!

Het is dan ook met groot vertrouwen dat ik hierbij dit forum aan Tristan overdraag. Ik blijf nog een poosje administrator, maar dat is puur ceremonieel 😉Rest mij nog jullie allemaal te bedanken voor de afgelopen 6 jaar (!!!). Ik blijf forums magische dingen vinden en ken maar weinig andere online netwerken die je IRL vrienden opleveren. Uiteraard lukt dat alleen als de andere leden ook Goed Volk™ zijn en dat zijn jullie. Ik hoop dan ook van harte dat dit forum onder nieuw management nog heel lang in de lucht blijft en er nog veel meer mooie vriendschappen ontstaan.

So long, and thanks for all the fish ❤️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beste Gryphon, Alex,

Door jou en jouw forum en ben ik in 2014 besmet geraakt met de sport Airsoft. Uren, dagen, nachten struinde ik dit forum af en zocht ik alles uit. Airsoft Elite had overal een antwoord op! Jouw enthousiasme spatte er vanaf. Je humor in je posts, je fanatisme in je custom builds ik werd er helemaal ingezogen 😅

En toen kwam daar ook mijn zoon. Airsoft moest volledig wijken en ik verloor langzaam de interesse voor de sport.. ook ik heb uiteindelijk besloten mijn inboedel te verkopen. Mijn gelieve Ares Amoeba AM-013 Honey Badger moest er ook aan geloven.

Gelukkig is mijn zoon nu op een leeftijd dat ik weer meer tijd aan mijzelf kan besteden en dus laaide afgelopen tijd de liefde voor Airsoft weer op na het zien van een aantal YouTube video's van Novritsch, JetDesertFox en kickingmustang

Ik ben blij dat ik het stokje van je mag overnemen want de plek waar ik ooit besmet ben geraakt met Airsoft mag niet verloren gaan!

Alex, bedankt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kan me bij het verhaal van Tristan aansluiten. Ook ik heb alweer bijna 4 jaar mijn airsoft roots hier liggen en ben door hier rond te hangen in de wereld van airsoft gezogen.

De fijne community en de openheid in deze groep vond je nergens anders. Blij dat ik ook mijn steentje mag bijdragen aan het voortbestaan van dit forum!

Thanks dat je dit ooit hebt aangemaakt Gryph!

you're welcome bow GIF by America's Got Talent

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

• Maak een nieuwe...