Spring naar bijdragen
tvb

Invader Gear ervaring

Invader Gear kopen of niet?  

3 leden hebben gestemd

1. 1. Invader Gear kopen of niet?

• Ja
      2
    • Nee
      1
    • Weet niet, geen ervaring mee
      0

Aanbevolen berichten

Geen idee van de kwaliteit van deze invader gear, mar afgaande op de looks,  en prijs zou ik hier zeggen kijk ook  's naar TMC

Dan heb je sowieso een corecte Crye Precision replica ! 

En denk dat die ook net wat goedkoper zijn ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb 2 stuks van deze Predator pants en ook 2 combat shirts. Ben er heel content mee. Had een set gekocht en kwam toen een goedkope 2e hands set tegen dus heb die maar als reserve genomen.
Materiaal is heel duurzaam en door de gedeeltes met stretchmateriaal kun je probleemloos hurken, knie aan de grond etc.

De kniestukken zijn ook ideaal. Geen last van afzakken of strakke stieken in je knieholtes. Qua opbergruimte heb je ook niets te klagen.

Hoe ze zijn in verhouding met TMC zijn weet ik niet maar het is sowieso geen miskoop. Mocht je detailfoto's willen van iets specifieks dan hoor ik het wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van wat ik ervan gezien heb op de foto's is dat ook gewoon een Crye G3 style bdu, en dan zal dat wellicht ook erg goed zitten.

Der zijn alleen wat detail anders dan bij de Crye, TMC is een meer corecte replica, indien je dat belanrijk vindt ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oke dat zou kunnen inderdaad. Ik til daar zelf niet zo zwaar aan maar dat zou idd net een reden kunnen zijn om voor TMC te kiezen.
Heb deze bij NL Tactical gekocht omdat ik hem daar meteen kon passen en hij ze in A-TACS FG had. Dus wat dat betreft had het net zo goed een TMC kunnen zijn als hij die had liggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook invader gear als setje, het nadeel wat mij tot nu toe is overkomen bij een nog goedkopere set dan invader gear is dat de knie stukken er uit gaan vallen na verloop van tijd.

Met mijn invader gear broek nog geen problemen mee gehad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Had zelf eerst ook invader gear, was er zeker niet ontevreden over voor een dagje airsoften...

tegenwoordig heb ik UF PRO en het verschil is wel merkbaar, maar of je het het geld waard vind moet je natuurlijk zelf bepalen :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei MrKnown:

Had zelf eerst ook invader gear, was er zeker niet ontevreden over voor een dagje airsoften...

tegenwoordig heb ik UF PRO en het verschil is wel merkbaar, maar of je het het geld waard vind moet je natuurlijk zelf bepalen :) 

UF Pro SloCam is echt de bom, maar ook bizar duur (voor Airsoft)! 😱

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is idd niet goedkoop, maar ik merk wel duidelijk het verschil in draagcomfort. Of als het bijvoorbeeld regent wordt je niet door en door nat, sterker nog binnen de kortste keren is het zelfs alweer droog. Het is veel kleur vaster met wassen. Dus ja er zit een duidelijk kwaliteitsverschil in, maar je moet je jezelf afvragen of dat je waard is voor een dagje knallen. Aan de andere kant, stel dat het 2 á 3 keer zolang meegaat dan heb je de kosten er ook alweer uit en al die tijd wel het comfort... (weet niet of het werkelijk 2 á 3 keer zolang mee gaat hoor... maar het zou maar zo kunnen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, ik geloof je direct. Als echte militairen het ook kopen zal het zeker niet slecht zijn, maar ondanks dat ik ook graag zou willen dragen is het me simpelweg te duur. Jammer! 

Wel cool dat jij het draagt, welke kleur? Maak anders even een UF PRO topic aan in het Kleding en Accessoires subforum met wat foto’s en je ervaring. Wie weet lopen er hier meer leden met UF PRO kleding rond! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...