Spring naar bijdragen

Voorstel topic voor nieuwe leden FIRST POST HERE !!!

Aanbevolen berichten

• 1 maand later...
  • 4 weken later...

Hi Guys (& Girls?)!

Ik ben Maultier NL 🤠 

Kocht mijn eerste AEG in 1993 (!) (AK-47) en speelde eind jaren '90 vaak in Belgie. De afgelopen 20 jaar heb ik niet meer gespeeld, maar heb inmiddels wel een hele aardige collectie opgebouwd 😎

Ben nu voornemens om weer af en toe te gaan spelen. Wel wil ik 2 of 3 primaries eerst (laten) upgraden (450 FPS DMR en 360 FPS AEGs).

Woon in het midden van het land.

Ben nieuw op het forum en zal o.a. op zoek gaan naar wat de gaafste terreinen zijn (mijn voorkeur is niet te dicht begroeid met takken en bladeren vanwege het lastige confirmen van hits (ofwel het makkelijker ontkennen van hits....) tips welkom!) en uiteraard info over replica's en alles wat er mee samenhangt!

Stay Safe,

Maultier NL  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

Beste

Ik zal me voorstellen, ben Kevin 30 jaar. Ik kom uit Cuijk en ik heb 7 jaar bij defensie gewerkt als kpl binnen een Infanterie eenheid. Ik heb enkele keren Airsoft gespeeld. Ik hoop dat er ergens een goed team is, die gezellig en van goed tactisch Airsoft spelen houden, waar ik me bij aan kan sluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5 maanden later...

Hi All,

Ik ben Jan, in de 30 ex militair (luchtmobiele brigade) en net als jullie fan van leuk speelgoed 😉

Het knutselen en het hebben van een mooie replica vind ik vooral leuk, skirms heb ik al een hele tijd niet meer gedaan en zal er voorlopig ook even niet meer inzitten denk ik omdat ik recentelijk papa ben geworden.

Op het moment heb ik een dboys scar, al is er inmiddels nog weinig dboys terug te vinden.

Het begon onschuldig met shimmen en een hop up rubbertje en inmiddels is er aardig wat tijd en geld in gegaan maar daar moet je niet te lang bij stilstaan...ik geef de Lockdown de schuld😉

Onderstaande heb ik gedaan:

-airsoftpro mblok hop up unit

-g&g green hop up rubber

-andere cylinder

- cylinder head met dubbele o ring

-airsoft pro air nozzle met o ring

-andere piston

-piston head met dubbele o ring

-madbull stainless steel tightbore barrel

-versterkte gearbox shell (merk ben ik even kwijt)

-nieuwe sterkere shs gears

-modify v2 tappet plate 

-m130 spring

-ares super torque motor

-leviathan v2 mosfet

En ik zal vast nog iets vergeten....

Hij schiet 480 FPS met .20 gram bbs en 18 rps op een 11.1 titan li ion batterij .Best leuk om af en toe mee in de tuin te schieten.

Uiteraard ook een mooie walther acog scope en een acetech tracer unit erbij.

Inmiddels heb ik ook een leuke andere replica besteld uit Duitsland (hier heb ik ook nog wat vragen over) maar daar zal ik een andere topic voor openen.

Stay safe!

Jan

bewerkt door Jan_1986
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8 maanden later...

Hoi, ik zal mij ook voorstellen.

Ik ben met de airsoft in aanraking gekomen door mijn bijna 18 jarige zoon. Ik ben in Spanje geboren en daar met allerlei wapen mogen schieten. Door mijn zoon begon het weer te kriebelen en het leek mij leuk iets samen te doen.

Hij zal zich aanmelden als hij zijn pas heeft, maar hij moet nog even geduld hebben. Andere hobby was motorrijden, maar die heb ik ingewisseld voor portret fotografie.

Op dit moment zijn we druk bezig te kijken wat we willen doen en kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 maanden later...

Goedendag forumleden,

Ik ben nieuw op dit forum en wil mij graag even voorstellen.

Mijn naam is Dennis, 47 jaar en sinds 3 jaar lid van de NABV......

Net als sommige andere leden ben ik z'n 24 jaar militair geweest en sinds 2020 gestopt om medische redenen.

Ook mijn groene hart zal waarschijnlijk nooit verdwijnen en daarom zoek ik mijn heil in de airsoftsport.

Helaas heb ik door die ****Corona niet heel veel kunnen spelen !! Maar ik heb goede hoop voor 2022

Ik ben in het bezit van een Novritsch SSP1 pistool en een G&G CM16 SRXL AEG geweer.

Mijn loadout ben ik nog steeds aan het verbeteren

20220108_171721.jpg

20220108_172601.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Share

• Maak een nieuwe...