Spring naar bijdragen
Gryphon

Voorstel topic voor nieuwe leden FIRST POST HERE !!!

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Joost, airsoft nu ongeveer 2 jaar en vind het vooral ook erg leuk om te "techen".

Al redelijk vaak hier beland en veel zinnige info vergaard.

Nu toch besloten me eens aan te melden voor de gezelligheid en om toch ook eens wat te kunnen vragen aan de lui met wat meer ervaring.

Verder erg onervaren in fora gebruik, wel begrepen dat het netjes is mijzelf eerst even hier voor te stellen.

Bij deze!

49 minuten geleden zei Solstice:

Hi Joost, welkom!

Goed dat je je hebt aangemeld. Nu kun jij zelf een toevoeging geven aan de schat aan zinnige informatie hier 

Hey bedankt!

Ja ik hoop het.

Eerst maar eens een beetje uitzoeken hoe t hier allemaal werkt. Berichtje plaatsen is blijkbaar al een uitdaging 

😆

bewerkt door Joost90

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook ik zal me hier voorstellen. Ik ben Arie, 48 jaar en callname DutchBarrel. Ik ben een Rotterdammer die via Amersfoort in De Meern (Utrecht) beland is. Mijn beroep is Brandweerman.

In de ploeg waar ik in zit gingen wij regelmatig paintballen en daar hoorde ik het bestaan van airsoft. Jaren niks meegedaan eigenlijk tot ik een tijdje geleden een filmpje zag op YouTube. Ben me meer in gaan verdiepen en bedacht dat ik dit wil gaan doen. Heb me pas aangevraagd en als die binnen is kan ik actief meedoen. 

Tot die tijd ben ik me aan het oriënteren voor een goede replica en gear. En wat leuke locaties en/of teams bij mij in de buurt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net aangemeld. Dus bij deze maar even voorstellen. Ben 32 jaar en airsoft tot nu toe heel sporadisch. Ik werk in de haven de Europoort. En met collega's gaan we wel eens airsoften hier bij Outdoor Brielle. Maar het virus begint nu toch wel sterker te worden en ik en ook collega's willen vaker gaan doen. Verder een andere hobby/passie van mij is paracord. Specifiek om daar mee in de weer te zijn en te knutselen voor survival gear. Enfin hoop meer te leren op dit forum van de professionals in airsoft ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Christian 40jaar. Aangestoken met het airsoft virus door een collega.
Dit jaar lid geworden van de NABV en meteen een hele lading Gear gekocht. Afgelopen weekend voor het eerst aan een evenement meegedaan the chambers bij Tihange in België. Ik vind het een super gave hobby!
Ik ben bang dat me dit nog veel meer geld gaat kosten.
Ik heb wel gemerkt dat ik wat aan mijn conditie zal moeten doen....

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...