Spring naar bijdragen
Gryphon

Voorstel topic voor nieuwe leden FIRST POST HERE !!!

Aanbevolen berichten

35 minuten geleden zei RoloLoo:

Hallo,

Ik ben inmiddels actief in het airsoften en mijn replica’s zijn een CM16 predator battleship grey ge-upgrade, specna arms sa-a03 ge upgrade, sitearm  PPQ m2 en KWC P226 en twee snipers de Well l96 ge-upgrade, MB4416. Mijn kleding is Multicam en woodland. 

Nice! Wellicht kan je wat foto's posten in het Specna Arms topic?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei RoloLoo:

Hallo,

Ik ben inmiddels actief in het airsoften en mijn replica’s zijn een CM16 predator battleship grey ge-upgrade, specna arms sa-a03 ge upgrade, sitearm  PPQ m2 en KWC P226 en twee snipers de Well l96 ge-upgrade, MB4416. Mijn kleding is Multicam en woodland. 

Kijk aan, dat is al een hele collectie! Heb je vrij snel bij elkaar geraapt of niet? :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
On 6/11/2019 at 9:55 AM, tvb said:

Welkom@RoloLoo@Shifter@michael78, hoe staat het er inmiddels mee? Welke replica's hebben jullie nog in het bezit?

Staat er goed mee! De afgelopen 6 weekenden naar een skirm geweest. De verslaving is goed toegeslagen haha!

Ik loop in een originele British MTP Royal Marines Commando outfit 

Momenteel in het bezig van de volgende replica's:

1) Specna Arms SA-01 (nu volledig geupgrade) nog paar dingen aan het tweaken met de barrel, maar de rest is nu goed :)

2) ASG Glock 18C (voorzien van andere barrel en hopup, schiet nu top!)

3) Specna Arms G11 (ligt nu uit elkaar om te upgraden)

4) Well L96 (nu helemaal geupgrade, nog bezig met wat laatste afstellings dingen) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
59 minuten geleden zei Shifter:

Staat er goed mee! De afgelopen 6 weekenden naar een skirm geweest. De verslaving is goed toegeslagen haha!

Ik loop in een originele British MTP Royal Marines Commando outfit 

Momenteel in het bezig van de volgende replica's:

1) Specna Arms SA-01 (nu volledig geupgrade) nog paar dingen aan het tweaken met de barrel, maar de rest is nu goed :)

2) ASG Glock 18C (voorzien van andere barrel en hopup, schiet nu top!)

3) Specna Arms G11 (ligt nu uit elkaar om te upgraden)

4) Well L96 (nu helemaal geupgrade, nog bezig met wat laatste afstellings dingen) 

Kijk aan! Post even wat foto’s in het Specna Arms topic en in het Load Out inspiratie forum 😎

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zou zweren dat ik me hier al voorgesteld had.. Maar beter laat dan ....

callsign victor, woon in zuid-holland en skirm al weer een jaartje of 3 - voornamelijk bij Balls and Arrows.

Main is een ICS PAR-MK3, met een TM HK-45 als side-arm. Voorheen ATACS-FG als camo, maar sinds kort overgestapt naar ATACS-IX.... eventueel ATACS-FGX, maar dat ziet er wel errug groen uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Victor:

Zou zweren dat ik me hier al voorgesteld had.. Maar beter laat dan ....

callsign victor, woon in zuid-holland en skirm al weer een jaartje of 3 - voornamelijk bij Balls and Arrows.

Main is een ICS PAR-MK3, met een TM HK-45 als side-arm. Voorheen ATACS-FG als camo, maar sinds kort overgestapt naar ATACS-IX.... eventueel ATACS-FGX, maar dat ziet er wel errug groen uit.

Welkom Victor! ZH naar B&A is toch elke keer een ritje. Geen goede alternatieven?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens mij valt t wel mee. Woon in Alphen aan den Rijn... toch vrij centraal / noordelijk in Zuid-Holland. Mijn voorkeur gaat met name uit naar woodland skirms, en dan kom je vrij snel uit op B&A, Dark Forest of RSL.

B&A is iets meer dan een uurtje rijden. Misschien dat Dark Forest iets korter zal zijn, maar scheelt niet veel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Victor:

Volgens mij valt t wel mee. Woon in Alphen aan den Rijn... toch vrij centraal / noordelijk in Zuid-Holland. Mijn voorkeur gaat met name uit naar woodland skirms, en dan kom je vrij snel uit op B&A, Dark Forest of RSL.

B&A is iets meer dan een uurtje rijden. Misschien dat Dark Forest iets korter zal zijn, maar scheelt niet veel.

Ik ga wellicht binnenkort naar Assendelft (outdoor) maar aangezien ze daar ook paintball doen was ik benieuwd of je dan overal verf hebt zitten aan het einde van de dag. Of valt dat mee?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Solstice:

Ik ga wellicht binnenkort naar Assendelft (outdoor) maar aangezien ze daar ook paintball doen was ik benieuwd of je dan overal verf hebt zitten aan het einde van de dag. Of valt dat mee?

1 uur geleden zei tvb:

Ben ik ook wel benieuwd naar!

crap, ben ik niet helemaal duidelijk geweest. Ik gaf een lijstje van outdoor locaties die volgens mij redelijk in de buurt liggen. Ben zelf tot op heden alleen naar B&A en Dark Forest geweest.

Geen idee dus hoe het zit met verf/paintball resten op Assendelft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo M14shooter here, nieuw op het forum, maar al ruim 3 jaar bezig met airsoft. 

Ik ben er in gerold door een vriend, met wie ik een keer mee naar het Nac in geldermalsen ben geweest en daar voor het met een airsoft replica schot. 

Gelijk lid geworden... 

Nu inmiddels 4 replica's rijker en een hoop ervaring op skirm en technische gebied opgedaan. 

Mijn eerste replica een cyma m14-socom, vandaar mijn nickname. 

Die ik inmiddels helemaal heb geupgrade en als dmr gebruiken. 

Mijn volgende replica..... Waarschijnlijk een  a&k m249 mk2 lmg. 

Verders nog een umarex hk416c aeg, een ics g33 aeg en een tm hicapa 5.1. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo, Tom hier! Ik ben 28 jaar oud en heb in het verleden al airsoft gespeeld. Maar nu na ongeveer 4 jaar terug de kriebels gekregen om te beginnen. 

Omdat er toch veel veranderd is op het gebied van airsoft en ik een paar vragen heb, dacht ik dat het misschien beter zou zijn om me aan te melden. 

Momenteel ben ik in het bezit van een Classic Army Scar-L

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...