Spring naar bijdragen
Gryphon

Voorstel topic voor nieuwe leden FIRST POST HERE !!!

Aanbevolen berichten

Hey all...ik ben Longshot en samen met wat collega aan het beginnen met airsoft vanuit Noord Holland

Binnenkort een AEG kopen en dan lekker skirmen waar we kunnen.

Zullen ook een clan/team vormen maar das voor later...misschien komen we mekaar nog wel es irl tegen maar tot dan zijn we vooral gear etc aan het verzamelen.... :W

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Brian, 18 jaartje, net begonnen met airsoft. Zojuist alle benodigheden besteld, gear, wapen (CAA M4 Carbine Tan), pistol ect... Goed aangepakt zeg maar. Na de eerste keer mee hebben gedaan, was ik hooked. Meteen de avond nog alles besteld. (uiteraard al weken lang aan het kijken geweest)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi All,

Mijn naam is Danny. Sinds 1 maand door collega geïntroduceerd met Airsoft.

Daarna met mijn bachelorsparty ook wezen airsoften. Allebei bij bals and arrows.

Ik kan er niet veel van. Maar is echt fun.

Fijn om op mijn eigen snelheid te kunnen spelen. En het sociale gebeuren bevalt mij meer dan de alternatief...golf.

Jammer dat het bijna net zo prijzig is.

Anyway ik ben al een tijdje een lurker op de website. Deze forum lijkt erg actief en informatief te zijn. ik onderzoek alles(iets teveel), maar Ik heb nog zoveel vragen. Van kleur camo, naar protectie, naar vesten en dan natuurlijk de aeg zelf.

Ik ben een echte prijs kwaliteit jager. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Natuurlijk bereid om op later stadium mijn eigen ervaringen te delen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo iedereen,

Ik heb me zojuist aangemeld en zal me eerst voorstellen. Wel zo netjes! 

Mijn naam is Emiel en ben 21 jaar oud. Ik speel al jaren computer spelletjes en voornamelijk Battlefield series en dan zo tactisch mogelijk spelen.

De afgelopen maanden merk ik dat mijn interesse hier niet echt meer in zit. Een overbuur jongen heeft dit gedaan en zo kwam het ter spraken, zo ben ik dus nu een maand verder met informatie inwinnen en filmpjes bekijken etc.

Hieruit is af te leiden dat ik 0 ervaring heb met het spelen van airsoft. Daarom heb ik een account op dit forum gemaakt om zo meer informatie te verschaffen over zowel speelvelden als qua Replica's en gear. Ik weet dat ik niet gelijk een duur replica moet kopen en eerst paar keer met iemand mee moet gaan om te kijken of het iets voor mij is. (wat ik ook zeker binnenkort ga doen) Maar omdat ik wel alvast wil gaan sparen voor de spullen die ik mogelijk nodig zal hebben ben ik wel alvast opzoek.

Mochten er vragen zijn hoor ik het graag.

Groeten Emiel 

bewerkt door Hysteria

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedeavond

Ik kom me ook even voorstellen nadat ik al geregeld het forum heb gelezen.

Ik ben Daniel 35 jaar en kom uit Apeldoorn. Met een aantal vrienden een half in aanraking gekomen met Airsoft. De eerste keer was bij Balls and Arrows. Na deze dag zijn wij gelijk aan het shoppen gegaan. Voornamelijk eerst de kleding. {beetje schieten in een overal is niet wat).  Wij hebben nu alles voor elkaar. Voor een replica heb ik gekozen voor de Ares Amoeba 0013. Die kreeg in afgelopen donderdag binnen. Tevens is die nu al defect. Ik zelf ben totaal geen knutselaar. Zie ander topic. Dit is het wel zo'n beetje denk ik. 

Gr Daan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal, ik hoorde dat het gebruikelijk is even voor te stellen in deze topic, dus bij deze.

Ik ben mr.T, 29 jaar, ik kom uit Barneveld. Ik werk in de marketing en sales en ben onlangs een klein bedrijfje begonnen. Al vanaf kinds af aan met airsoft bezig, vroeger in mijn ouders' tuin zelf skirms georganiseerd met vrienden. Gangen graven, torens bouwen met pallets, mekaar verrot schieten met guns uit Frankrijk en Spanje, dat soort dingen. Ik zal er nog wel eens foto's van posten.

Tot het verlossende mailtje van de NABV binnenkwam met het nieuws dat airsoft gelegaliseerd werd in Nederland. Nu rijden we met een aantal vrienden geregeld naar Arnhem of Lelystad. Ons team is in wording, al nemen we onszelf niet al te serieus. We zien jullie op de battlefield!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi,

Ik ben Bas uit Hilversum (nog een weekje) 38 jaar uit Hilversum. Ik ben bij dit forum terecht gekomen via iemand van de Dutch Spartans die ik afgelopen zondag in Helenaveen heb ontmoet. Ik doe nu zo'n 2 jaar aan airsoft en kan wel zeggen dat het een belangrijke plek in neemt in mijn leven. We hebben in Hilversum de Dutch Titans opgericht die nu uit zo'n 6 personen bestaat plus nog wat intro's die ook voor hun NABV pas willen gaan.

In het dagelijks leven ben ik piercer in een tattooshop en sta ik achter de bar in een gezellige bruine kroeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Error 500 of iets dergelijks ga zo nog ff reproduceren.

Volgenss mij is dat een verkeerd thema zoals ik een tijd terug had.

Ik heb een klein maandje terug bij B&A nog met de Spartanen gespeeld. Nog naar je gevraagd crus, maar je was zeer afwezig de laatste tijd begreep ik :).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo mijn naam is johnny 18 jaar uit en beginende airsofter uit de omgeving alkmaar. Ik vond het al als 14 jarige een geweldige sport om uittevoeren vooral door het tactische spel en het intensief sporten. Ik had een AEG om te beginnen maar vond de sniper rol al snel veel leuker ik ben nu in bezit van een well mb01 en een AEP cyma g18c

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...