Spring naar bijdragen
Gryphon

Voorstel topic voor nieuwe leden FIRST POST HERE !!!

Aanbevolen berichten

Zal me trouwens even voorstellen  <_<

Ik ben Ronald, 32, en woon in de polder. Overdag werk ik als multimedia developer bij een reclame bureau.

Ben eigenlijk al jaren geleden enthusiast geraakt van airsoft, maar zoals ze zo mooi zeggen in het Engels: Never acted on it.

Mijn leven lang al gek geweest van de heldhaftige kant van oorlogen en van alles militair (WOII, maar ook latere verhalen in games en film). Vroeger hooked aan games als Counter-Strike en ben later overgestapt naar Call of Duty. Tijdens mijn studie had ik tijd over en ben als hobby een fan-website gaan bouwen voor Call of Duty Modern Warfare, wat uitgroeide tot een enorm project (met in drukke periodes 140k+ bezoekers per dag, dat is 3x een vol voetbal stadion aan bezoekers van over de hele wereld). In deze periode was de NABV nog druk bezig om airsoft naar Nederland te halen, maar ben toen toch een aantal keren bijna gaan skirmen in België en Duitsland. Iedere keer was er wel "iets" wat roet in het eten gooide, hoe dan ook kwam het er steeds iet van.

Na een aantal jaar met enorm veel plezier aan die website gewerkt te hebben besloot ik hem te verkopen toen ik er geen tijd meer voor had. De studie was voorbij en het 'echte' leven neemt toch wat meer tijd in beslag. Toen was ik ook een lange periode "klaar" met het spelletje en is airsoft op een zeer laag pitje komen te staan.

Nu hoorde ik niet lang geleden van twee neefjes van mijn vriendin dat ze begonnen waren met airsoften, waar we het een avond over gehad hebben tijdens een verjaardag. Begon gelijk weer overal te kriebelen, dus ben de volgende dag gelijk gaan neuzen op het web en bij de NABV. Inmiddels hoorde ik van een collega dat hij inmiddels ook twee skirms gedaan had, en ook een klant van me was er een half jaar geleden mee begonnen. Heerlijk hoe ineens overal om me heen mensen aan het airsoften zijn. 

Toen op zoek gegaan naar een leuke M4 replica en kwam vrij snel uit op het Ervaringen met Specna Arms topic, haven't left since  :D

Intussen wel mijn eerste skirm gedaan met een groepje van 5 en ben zeker van plan dit te blijven doen. Inmiddels is mijn NABV pas binnen en wacht ik tot 'mijn' SA-A03 weer op voorraad is. Kan niet wachten tot ik mijn eigen AA in ontvangst mag nemen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo,

Ik zou me even kort voorstellen.

Mijn naam is Thomas ben 22 jaar en nu iets meer als een jaar actief binnen airsoft. Replica's die ik nu heb zijn een specna arms sa-b12 en een aps- 106. Speel voornamelijk bij Veluwe en gasselte. Replica's zijn tot nu toe vrij standaard op een lipotje na dan. En ik vind het nu wel tijd worden voor wat serieuze upgrades. Vandaar dat ik me hier heb aangemeld aangezien hier een grote topic over specna arms is ;) .

Hoop hier nog veel ideen op doen.

Groet Thomas!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...