MulderL Geplaatst 24 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2018 zoals de titel zegt ben ik opzoek naar defecte replica's. dit om mijn kennis te verbreden op het repareren en upgraden van replica's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rebelattack Geplaatst 24 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2018 Je kunt ook reageren op je oude topic. Had op een ander forum gereageerd maar daar kom je dan niet, ondertussen is die al weg, heb nog wel een A&K masada in delen liggen, voor 150 mag je hem hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mata Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 Ik heb nog een ICS CS-22 M4. Op dit moment niet defect, maar om te leren techen is dit wel een hele handige (er zit nu een Titan in, maar zodra die er uit is kan ie als defect beschouwd worden ). Voornamelijk door de split gearbox kun je goed kijken hoe je moet shimmen bv. Ook bij de cylinder, veren, pistons e.d. kun je makkelijk omdat de upper gearbox er uit schuift.Daarnaast heb ik er nog een hoop onderdelen bij op reserve om bijna een tweede upper en lower gearbox mee te bouwen.Oftewel, dit is een degelijke replica waar je een hoop mee kunt leren en je goed in kunt kijken hoe alles werkt en draait.Prijs is afhankelijk van wat je er bij wilt en er in wilt hebben zitten,maar compleet zit ik aan zon 230 te denken, vooral door alle parts om mee te stoeien die er bij zitten.instagram.com/gw_mata - facebook.com/mataairsoft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vstoppazzoni Geplaatst 19 december 2018 Rapport Share Geplaatst 19 december 2018 Ik heb nog wat kapotte replica's liggen. cyma m24: plastic piston is kapot daardoor blijft hij niet naar achter wanneer je hem wilt laden. dboys m16: werkt nog alleen hopup werkt niet. Goude Ak47s: Gearbox werkt hopup kapot Plastic shotgun: kapot Cyma mp5: kabel naar batterij is kapot. Scorpion: Kapot Ak47s: werkt alleen hopup kapot. Bij intresse kun je mij bereiken op 0640559627. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek!
Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.