Spring naar bijdragen
MulderL

[TKG] Defecte replica's

Aanbevolen berichten

Ik heb nog een ICS CS-22 M4. Op dit moment niet defect, maar om te leren techen is dit wel een hele handige (er zit nu een Titan in, maar zodra die er uit is kan ie als defect beschouwd worden :P). Voornamelijk door de split gearbox kun je goed kijken hoe je moet shimmen bv. Ook bij de cylinder, veren, pistons e.d. kun je makkelijk omdat de upper gearbox er uit schuift.

Daarnaast heb ik er nog een hoop onderdelen bij op reserve om bijna een tweede upper en lower gearbox mee te bouwen.

Oftewel, dit is een degelijke replica waar je een hoop mee kunt leren en je goed in kunt kijken hoe alles werkt en draait.

Prijs is afhankelijk van wat je er bij wilt en er in wilt hebben zitten,maar compleet zit ik aan zon 230 te denken, vooral door alle parts om mee te stoeien die er bij zitten.

instagram.com/gw_mata - facebook.com/mataairsoft

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nog wat kapotte replica's liggen.

cyma m24: plastic piston is kapot daardoor blijft hij niet naar achter wanneer je hem wilt laden.

dboys m16: werkt nog alleen hopup werkt niet.

Goude Ak47s: Gearbox werkt hopup kapot

Plastic shotgun: kapot

Cyma mp5: kabel naar batterij is kapot.

Scorpion: Kapot

Ak47s: werkt alleen hopup kapot.

Bij intresse kun je mij bereiken op 0640559627.

replicas.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...