MattiB Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Onlangs is mijn Specna gearbox geüpgraded en ben daar dolblij mee. Ik zou alleen graag afwisselen met een kortere barrel. Heb je nog een Specna Arms of E&C upper liggen waar je niks mee doet? Dan ben ik zeker geïnteresseerd! Het mooiste is er een in het zwart met een korte handguard en outer barrel, maar alles is natuurlijk te tweaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mata Geplaatst 5 september 2018 Rapport Share Geplaatst 5 september 2018 Ik zie dat je bij de buren een VFC HK416 body aangeboden krijgt. Dat werkt niet zo mooi samen.instagram.com/mataairsoft - facebook.com/mataairsoft MattiB koppelde hierop terug 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MattiB Geplaatst 5 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2018 Thanks voor het helpen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek!
Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.