dwarf_ts13 Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Naar aanleiding van een nieuw project ben ik op zoek naar mid caps voor een fal/sa58 van volgende merken: jg, asg,classic army. Ik ben niet op zoek naar king arms mids deze passen niet. Bij twijfel mag je altijd contact nemen. Eventueel ben ik bereid een hele set (replica met mags) over te kopen. High caps interesseren me slechts in kleine mate doch kunnen we misschien tot een overeenkomst komen. Dank bij voorbaat, Dwarf AeySee koppelde hierop terug 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AeySee Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 Heb ik allemaal niks van... Maar ik ben wel erg gefascineerd ben door dit project Ik volg even waar dit heen gaat gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dwarf_ts13 Geplaatst 28 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2018 Op 23/07/2018 om 14:32 zei AeySee: Heb ik allemaal niks van... Maar ik ben wel erg gefascineerd ben door dit project Ik volg even waar dit heen gaat gaan. Aangekomen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rebelattack Geplaatst 28 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2018 Merk JG of iets speciaals wat niet veel voorkomt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dwarf_ts13 Geplaatst 29 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Asg. Wordt in deze setup niet meer gemaakt. Wel nog versies met updated front rail maar full osw niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rebelattack Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Wilde net zeggen ken ze wel van JG maar dat is met de plastic handguard en niet met rails. Uit Azië of Amerika laten komen? Wel een heel cool ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dwarf_ts13 Geplaatst 30 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 Gevonden op een Brits forum in Hongarije. Toch maar even buyer protection. Hij had had hem liggen om een daytona van te maken wat hem meteen ook zo "zeldzaam" maakt. Er waren er niet veel meer over toen airsoft echt populair werd en toen brainexploder de zijne Daytona'de op youtube waren ze plots heel snel weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek!
Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.